LM-teemawebinaari, KVTES-maatalousala

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 22.6.2022
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö​

Tämä koulutus on on siirretty tähän  ajankohtaan tammikuulta.

Koulutus korvaa tammikuussa peruuntuneen vastaavan koulutuksen. Koulutuksen siirrosta on sovittu Kunta- ja hyvinvointialuatyönantajien neuvottelupäällikkö Anna Kukan kanssa. Koulutus on hyväksytty palkalliseksi koulutukseksi.

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat.  Kurssi on suunnattu lomituspalvelualalla työskenteleville sekä sellaisille luottamusmiehille, joilla on lomituspalvelualan työntekijöitä edustettavanaan.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan  Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava kurssisihteerin kanssa.

Mikäli osallistut Maatalouslomittajat ry:n tapahtumaan edeltävänä viikonloppuna, liitto maksaa edellisen yön majoituksen matkakorvausten lisäksi.  Mikäli et osallistu kyseiseen maatalouslomittajien tapahtumaan, liitto kustantaa edellisen yön majoituksen, mikäli joudut lähtemään ennen kello 5.00 matkalle.

Yhden hengen huoneen lisä 43,50 €

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisesta lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Tästä Jässärin kautta.

Mikäli sinulla on ongelmia ilmoittautumisen kanssa, ota yhteyttä koulutussihteeri Päivi Närheen (yhteystiedot yllä).

• ​​