LM-teemakurssi, KVTES / SOTETES

Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssille voivat osallistua vain ne luottamusmiehet ja puheenjohtajat, jotka ovat suorittaneet luottamusmiesten perusopinnot tai vastaavat opinnot.

Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen. Tämä ei koske webinaareja.

Aikaisemmin käydyt teemakurssit ovat nollaantuneet vuoden 2021 alusta alkaen. Samannimisen teemakurssin voi käydä yhden kerran aikavälillä 2021-2024. Jos osallistut webinaariin, voit osallistua jatkossa myös vastaavaan lähikoulutukseen.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan  edullisimman matkustustavan mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava koulutussihteerin kanssa. Mikäli kaksi teemakurssia on peräkkäin ja osallistuu molemmille kursseille, liitto kustantaa kurssien väliin jäävän yöpymisen.

Mikäli osallistut paikan päällä edellisä päivänä järjestettävään STTK/Jyty-seminaariin, liitto kustantaa näiden kahden koulutuksen väliin jäävän yön majoituksen.

Yhden hengen huoneen lisä   € / yö.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.