Koulunkäynninohjaajien ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö​

Osallistumisoikeus

Jytyläiset koulunkäynninohjaajat.

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä. Tällöin osallistumismaksu on 200 € korkeampi.

Kustannukset

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Kurssipaketin hinta on  194,50 € (sis. ohjelman, ohjelmaan merkityt ruokailut ja majoitus 2hh). Yhden hengen huoneen lisä on 32,50  €.

Kurssipaketin hinta ilman majoitusta ja iltaruokailua on  117 €.

Opintopäivien pitopaikkana toimii Hotelli Gustavelund. Koulutuspaikalle Gustavelundiin järjestetään yhteiskuljetus Tikkurilasta mennen ja tullen.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
    Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.