Kirkonalan neuvottelupäivä

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 22.10.2021
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Neuvottelupäivillä perehdytään kirkon edunvalvonnan ajankohtaisiin asioihin ja omiin sopimuksiin.

Päivä kokoaa yhteen kirkon sopimusalan jäseniä. Neuvottelupäivä antaa tietoa ja tukea kirkonalan henkilöstön edustajalle hänen tehtävissään.​​ Päivien aikana osallistujat tutustuvat muiden kirkonalan yhdistyksissä  toimiviin henkilöstönedustajiin sekä vaihtavat kokemuksia toimivista käytännöistä. Neuvottelupäivillä keskustellaan omaan työhön ja työpaikkaan liittyvistä ajankohtaisista teemoista, työehtosopimuksista ja kehitysnäkymistä. Haastavien asiakastilanteiden ammattimaiseen hallintaan saadaan oppia Tero Ålanderilta Mielenrauha koulutuspalveluista. Osallistuja saa käyttöönsä käytännönläheisiä työkaluja kasvotusten- tai puhelimessa tapahtuviin vuorovaikutustilanteisiin, joissa asiakas voi olla pettynyt, turhautunut, kiihtynyt tai jonkin muun voimakkaan tunteen valassa.

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä kirkon-alan yhdistysten puheenjohtajat. Kurssin  on tarkoitettu Jytyn kirkonalalla työskenteleville henkilöstönedustajille.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava kurssisihteerin kanssa. Mikäli kaksi teemakurssia on peräkkäin ja osallistuu molemmille kursseille, liitto kustantaa kurssien väliin jäävän yöpymisen.

Yhden hengen huoneen lisä   €.

Kirkon työmarkkinalaitos on hyväksynyt sen palkalliseksi koulutukseksi yleiskirje A2/2021 - evl.fi

Tapahtumapaikka

Neuvottelupäivät järjestetään Scandic Grand Central Helsinki, Vilhonkatu 13, Helsinki.Hotelli sijaitsee Helsingin rautatieasemalla.  tästä linkistä listätietoja hotellista

Lisätietoja​

Kurssin käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisista lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 040 5512130 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu jäsenten sähköisen asiointipalvelu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.