Kirkon alan ammattialapäivät (Peruttu)

10.-12.12.2021
Tallinna
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 1.11.2021
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kirkon alan ammattialapäivät oli tarkoitus järjestetää 10.-12.12.2021 Tallinnassa Jytyn kirkon sopimusalan jäsenille.  Koska koronavirusahdinko syvenee Baltian maissa ja latviassa koronailmaantuvuus on jo nyt koko maailman korkein niin Jytyn kirkon alan työryhmä päätti kokouksessaan 20.10 että päivät siirretään järjestettäväksi keväällä 2022.

Osallistumisoikeus

Jytyn kirkon alan jäsenet

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä, Tällöin osallistumismaksu on 200 € korkeampi.

Kustannukset

Liitto maksaa matkakustannukset Helsinkiin liiton matkustusohjeen mukaan edullisimman matkustustavan mukaan. Kurssipaketista johon sisältyy laivamatkat, ruokailut ja majoitus vastaa osallistujan yhdistys tai osallistuja itse.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Alle 12-vuotiaiden lasten vanhemmat voivat hakea lastenhoitoavustusta. Lisätietoja ja ohjeet tämän linkin takaa.

Ohjelma

Päivien aikana keskustellaan kirkonsektorin ajankohtaisista asioista ja saadaan rautaisannos tietoa liitosta edunvalvojana. Tutustutaan ammattiliitto Jytyn toimintaan sekä yhdistysten osallistumismahdollisuuksiin. Verkostoidutaan ja tutustutaan toisiin kirkonalan työkaverihin sekä tietysti käydään Tallinnan perinteisillä joulumarkknoilla raatihuoneen torilla. Ohjelma ja tarkempi aikataulu julkaistaan myöehmmin. Majoitus Tallinnan keskustahotellissa 2 vrk ja laivamatkat.

Lisätietoja

Ohjelmasta lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 020 789 3760 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Tästä Jässärin kautta, ilmoittautumista koulutuspäivät siiretään 2022 keväälle