Enemmän irti Jytystä

Koulutuksen tyyppi: Enemmän irti Jytystä

Kurssin sisältö

• ​​

​Nyt kannattaa unohtaa tyyny kotiin, sillä luvassa on mielenkiintoinen ja hyödyllinen kurssi.

Kurssi sopii erinomaisesti myös luottamusmiestoiminnasta kiinnostuneille. Saat tietoa luottamusmiehenä toimimisesta ja perustietoja, joita tehtävässä tarvitaan.

Kurssilaisten palautteita

- Mukavat ja asiantuntevat kouluttajat, sain mahtavan tietopaketin Jytystä. Mukava porukka.
- Tietoa tuli paljon. Paikka ja järjestelyt sujui hienosti ja ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi
-  Koko kokonaisuus oli mahtava kaikkine osa-alueineen. Olin niin innoissani viikonlopun annista kotiin lähtiessäni. Sain puhtia yhdistyksessä toimimiseen
- Kurssin vetäjät osasivat esittää luennot niin ettei alkanut "haukottamaan". Kurssi oli ensimmäinen liiton järjestämä jolle osallistuin, erittäin positiivinen kokemus.
-  Tutustuminen ja mielipiteiden vaihto toisen vastaavaa työtä tekevän kanssa, kokemukset ja näkemykset, miten kannattaa toimia/sudenkuopat. Sopivasti asiaa ja erittäin motivoivasti ja innostavasti vedetyt luennot. Ruoka, todella hyvää ja riittävästi :)

Osallistumisoikeus

Tämä kurssi on suunnattu kaikille Jytyn uusille jäsenille (liittynyt Jytyyn kolmen vuoden sisällä) tai sellaisille jäsenille, jotka eivät ole olleet aktiivisesti mukana Jytyn toiminnassa. Lisäksi kurssille otetaan mukaan jäseniä, ketkä ovat kiinnostuneet toimimaan luottamusmiehenä.

Kurssille otetaan 25 osanottajaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Osallistumisvahvistus lähetetään kolme viikkoa ennen kurssin alkua.

Koronaepidemian aika pyrimme järjestämään koulutustilaisuudet turvallisesti. Hankimme riittävän suuren koulutustilan, jotta voimme huomioida turvavälit sekä pyrimme järjestämään ruokailut väljästi sekä välttäen ruokailua samanaikaisesti muiden ryhmien kanssa.

Kustannukset

Liitto kustantaa osanottajan kaikki kulut (sis. täysihoito 2-hh, ruokailut, ohjelma ja matkakustannukset). Kulujen korvaaminen edellyttää läsnäoloa koko varsinaisen ohjelmaosuuden ajan.

Mikäli haluat majoittua 1-hengen huoneessa, perimme siitä  57,50 €:n lisämaksun.

Lisätietoja

Lisätietoja kurssin käytännön järjestelyistä antaa koulutussihteeri Päivi Närhi 020 789 3748 tai etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Lisätietoja kurssin ohjelmasta antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström p. 020 789 3726 tai sähköposti: etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Pelkkä sähköposti-ilmoittautuminen ei riitä.

Ps. Haluaisiko työkaverisin osallistua, mutta ei ole Jytyn jäsen?  Se käy helposti. Hän voi tulla myös mukaan, jos hän liittyy Jytyn jäseneksi. Jytyyn voi liittyä tämän linkin takaa. Tällöin voi ilmoittatua yllä olevalla ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautumislomakkeeseen ei edellytetä yhdistyksen koulutusvastaavan allekirjoitusta eikä myöskään laskutustieto-osiota tarvitse täyttää. Kopioi ilmoittautumislomake aluksi tietokoneellesi, täytä se sitten ja lähetä sähköpostin liitetiedostona.

Varmista, että kurssilla on tilaa tältä sivulta. Mikäli kurssi on täynnä, se lukee näkyvästi sivun yläosassa. Kun tilaa on, kannattaa suorittaa ilmoittautuminen ja liittyminen heti saman tien.