​Ammatillinen ja muu koulutus

Jyty haluaa olla edistämässä ja kannustamassa jäseniään kehittämään omaa ammattitaitoaan. Yhdessä yhteistyötahojemme kanssa tarjoamme jäsenille erilaisia valmennusohjelmia ja mahdollisuutta suorittaa perustutkintoja. Opiskelu tapahtuu työn ohessa.

Kauttamme on jo sadat jäsenet suorittaneet jonkin tutkinnon ja erilaista täydennyskoulutusta. Opintojen suorittaminen on useimmiten yhteiskunnan tukemaa koulutusta, joten se on osanottajalle hyvin edullista ja koulutukset on toteutettu pääosin monimuotokoulutuksena, jolloin lähiopetuspäivin määrä mahdollistaa työn ohessa opiskelun.

Ilmoitamme alkavista koulutuksista sähköpostitse kohderyhmälle sekä julkaisemme ne kotisivuillamme.

Ajankohtaista: Opiskele avoimessa ammattikorkeakoulussa jäsenhintaan!

Ammattiliitto Jyty tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden opiskella avoimen ammattikorkeakoulun verkko-opintojaksoilla edullisesti. Opiskelemalla kehität osaamistasi ja ammattitaitoasi. Valitse sopiva vaihtoehto kymmenien opintojaksojen valikoimasta, oma ammattiliittosi Jyty maksaa kurssimaksusta kolme neljäsosaa! Koulutustuen saat vain Ammattiliitto Jytyn jäsenenä. Kevään 2022 opintotarjonta on julkaistu ja ilmoittautuminen alkaa.