Koulutus

Jyty tarjoaa monipuolista ja laadukasta koulutusta kaikille jäsenilleen. Kursseilla saat tietoja ja taitoja Jytyn toiminnasta, omasta ammattialasta, yhdistystoiminnasta ja edunvalvonnasta. Huolehdimme myös luottamustehtävissä olevien henkilöstön edustajien monipuolisesta koulutuksesta. Kurssien sisällöt löytyvät koulutuskalenterista.

Parhaiten pääset tutkimaan kurssisisältöihin -> koulutuskalenterista.

Keräämme kaikilta kursseiltamme laajasti palautetta, jotta voimme jatkuvasti kehittää niin kurssiemme sisältöjä kuin kurssipaikan ulkoisia tekijöitäkin.

Kurssineuvonta ja koulutussihteerit

Kursseista ja niille hakemisesta voit tiedustella liiton koulutussihteereiltä, Päivi Närhi puh. 020 789 3748 ja Pia Kiviniemi  puh. 020 789 3727, sähköposti on etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi.

Ajankohtaista

Jytyn jäsenrekisterijärjestelmän uudistuksen myötä otettiin käyttöön uudistettu jäsenen sähköinen asiointipalvelu Jässäri. Myös koulutuksiin ilmoittautuminen muuttui samalla.

Kirjauduttuasi Jässäriin valitse kurssit osio, josta pääset valitsemaan koulutuksen ja ilmoittautumaan siihen. Ole huolellinen ilmoittaessasi tietojasi ja selvitä ennen ilmoittautumista työnantajasi verkkolaskutusosoitetiedot (koskee luottamusmies- ja työsuojelukoulutuksia). Myös allergiat joudut ilmoittamaan uuden henkilötietolain johdosta joka kerta uudestaan, koska käsittelemme jatkossa tietojasi vain ilmoittautumisesi perusteella.

Lisätietoja Jytyn jäsentiedotteessa.

• ​​