Avoimet työpaikat

Ammattiliitto Jytyn avoimet työpaikat löydät tältä sivulta.

Etsimme edunvalvontaosastollemme Helsinkiin

työmarkkinajuristia

vakituiseen kokoaikaiseen työsuhteeseen. Tehtävä täytetään mahdollisimman pian.

Tehtävänkuva on monipuolinen: työmarkkinajuristin tehtäviin kuuluvat muun muassa työehtosopimusneuvottelut, jäsentemme työsuhdeneuvonta ja riita-asioiden hoitaminen sekä henkilöstön edustajien kouluttaminen. Tehtävässä edellytetään oikeustieteen kandidaatin tai oikeustieteen maisterin tutkintoa, vankkaa työlainsäädännön ja työmarkkinatoiminnan tuntemusta sekä hyviä yhteistyö-, vuorovaikutus- ja esiintymistaitoja.

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän sekä mukavan työyhteisön ja hyvät työsuhteen ehdot, jotka ovat Jytyssä noudatettavan työehtosopimuksen mukaiset.

Ammattiliitto Jyty korostaa toiminnassaan tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutumista ja arvostaa monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivommekin hakijoiksi eri-ikäisiä ja eri sukupuolia olevia henkilöitä sekä myös kieli-, kulttuuri- tai muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä.

Tiedusteluihin vastaa edunvalvontajohtaja Jukka Maarianvaara (p. 040 968 0538, jukka.maarianvaara@jytyliitto.fi); puhelimitse varmimmin tavoitettavissa 1.3. Hakemukset ansioluetteloineen pyydetään toimittamaan Birgitta Kuittiselle (birgitta.kuittinen@jytyliitto.fi) viimeistään 10.3.2024.

Ammattiliitto Jyty ry on kunnissa, kuntayhtymissä, seurakunnissa ja yksityisellä sektorilla työskentelevien edunvalvontaa hoitava keskikokoinen ammattiliitto, joka on STTK:n jäsen.

Lisätietoja Jytystä: www.jytyliitto.fi

Oletko kiinnostunut työskentelemään monipuolisissa jäsenpalvelutehtävissä ammattiliitossa? Silloin tämä tehtävä sopii juuri sinulle!

Etsimme edunvalvontaosastollemme Helsinkiin

työsuhdeneuvojaa

määräaikaiseen työsuhteeseen enintään 31.12.2024 saakka. Työsuhde on lähtökohtaisesti kokoaikainen, mutta tarvittaessa voidaan sopia myös osa-aikaisesta työsuhteesta.

Tehtävien tarkempaan sisältöön vaikuttavat valittavan henkilön osaaminen ja koulutus, mutta niihin kuuluvat ainakin Jytyn jäsenten neuvonta puhelimitse ja sähköpostitse sekä työsuhteeseen liittyvien riita-asioiden valmistelu.

Haemme tehtävään ensisijaisesti opintojen keski- tai loppuvaiheessa olevaa oikeustieteen opiskelijaa, joka on suorittanut työoikeuden opintoja. Tehtävään voidaan kuitenkin valita myös muun soveltuvan osaamisen ja kokemuksen omaava henkilö.

Tiedusteluihin vastaa edunvalvontajohtaja Jukka Maarianvaara (p. 040 968 0538, varmimmin 12.2. klo 9 – 14.30, tai jukka.maarianvaara@jytyliitto.fi). Hakemukset ansioluetteloineen pyydetään toimittamaan Birgitta Kuittiselle (birgitta.kuittinen@jytyliitto.fi) viimeistään 25.2.2024.

Ammattiliitto Jyty on kunnissa, kuntayhtymissä, seurakunnissa ja yksityisellä sektorilla työskentelevien edunvalvontaa hoitava keskikokoinen ammattiliitto, joka on STTK:n jäsen.

Lisätietoja Jytystä: www.jytyliitto.fi