Keskustoimisto

Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry
Asemamiehenkatu 4
Liiton vaihde 020 789 3799
Puhelinvaihde avoinna arkisin:
klo 9:00-16:00

Palvelunumerot

Työttömyyskassa

Julkis- ja yksityisalojen työttömyyskassa - JYTK
Asemamiehenkatu 4
Kassan puhelinpalvelu: 020 690 069
Aukioloajat
Kassan fax: 020 789 3872

Työttömyyskassa

Tulo-ohjeet:

Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jytyyn on helppo tulla. Jytyn keskustoimisto Asemamiehenkatu 4:n on vain viiden minuutin junamatkan päässä Helsingin keskustasta. Kaikki junat pysähtyvät Pasilan asemalla, josta on noin 300 metrin kävelymatka liiton toimistoon. Myös raitiovaunut ja bussit tuovat melkeinpä oven eteen. Keskustasta kulkevat raitiovaunut 7 ja 9 pysähtyvät Messuaukiolla, joka on keskustoimiston vieressä. Messuaukiolla on myös taksipiste. Myös useat bussilinjat kulkevat Pasilan läpi. Tarvittaessa voit katsoa ohjeita reittioppaasta (www.reittiopas.fi).

Toimistomme pysäköintitasolla löytyy jonkin verran maksullisia pysäköintipaikkoja autoille. Sisäänajokohta on Messukeskuksen (Holiday Inn) pääovien kohdalla, jossa tien vastakkaiselta puolella on ajoluiska Asemamiehenkadulle. Luiskan päädyssä vasemmalla on puomi, jolta otetaan sisään tultaessa parkkilappu.

Kävelemällä pääsee ulko-ovista sisään niin autotasolta kuin 1. kerroksesta. Aukioloaukoina Jytyyn tulevat ilmoittautuvat 1. kerroksen neuvonnassa, josta ilmoitetaan Jytyn henkilökunnalle vieraan vastaanottamiseksi ja ovien avaamiseksi 9. kerroksessa. Autotasolla ulko-ovet ovat lukossa, mutta sisään pääsee painamalla seinässä olevaa summeria, jonka jälkeen ilmoittaudutaan 1. kerroksessa.