Jyty 100 -kuvakisa

MISSÄ ON VUOSISADAN TIIMI?
OSALLISTU KUVASKABAAN INSTAGRAMISSA!

Ota osaa Jytyn juhlavuoteen! 100 vuoden kunniaksi haluamme juhlistaa ainutlaatuisia jäseniämme. Tunnetko erityisen jytyläisen tiimin – vai oletko itse osa sellaista?

Kuvaa tiimisi Vuosisadan tiimi -banderollin kanssa, julkaise kuva Instagramissa ja merkitse kuva tunnisteilla #vuosisadanliitto ja #jyty100. Kannattaa käyttää myös tunnisteita #jyty ja #jytyläiset. Osallistuneiden kesken arvotaan Finnkinon leffalippupaketteja!

Banderollin voit leikata talteen Jyty-lehdestä 2/2018 tai tulostaa sen tästä (pdf) A3-kokoon.

Osallistumisaika on 30.8.–3.12.2018, ja palkintoja arvotaan kerran kuussa.

Kerää tiimisi ja osallistu!

Instagram-kuvakisan säännöt ja ohjeet:

Säännöt ja ohjeet (pdf)

1. Järjestäjä

Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jyty ry, Asemamiehenkatu 4, 00520 Helsinki. Facebook tai Instagram eivät ole osallisena kilpailuun.

2. Osallistumiskelpoisuus

Kilpailuun voivat osallistua kaikki Suomessa pysyvästi asuvat 18 vuotta täyttäneet Jytyn jäsenet. Jytyn työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän kilpailun järjestelyjen kanssa, eivät voi osallistua.

3. Osallistumisaika

Osallistumisaika kilpailuun on 30.8.–3.12.2018.

4. Osallistuminen kilpailuun

Kilpailuun voi osallistua Instagramissa. Ota kuva tiimistäsi Vuosisadan tiimi -banderollin kanssa. Tiimissä voivat olla esimerkiksi sinä ja työkaverisi tai sinä ja tuttavasi jytyläisestä yhdistyksestä.

Julkaise kuva Instagramissa ja tägää se käyttämällä tunnisteita #vuosisadanliitto ja #jyty100. Kannattaa käyttää myös tunnisteita #jyty ja #jytyläiset. Vain kilpailuaikana tehty osallistuminen huomioidaan.

Osallistujan Instagram-tilin tulee olla julkinen, jotta kisaan osallistuminen pystytään huomioimaan. Kilpailuun voi osallistua useammalla kuvalla.

Kuvan lataaja vakuuttaa omistavansa oikeudet kuviin ja hankkineensa suostumuksen kuvan käyttöön siinä esiintyviltä henkilöiltä. Osallistuja luovuttaa Jytylle oikeuden käyttää kilpailuun ladattua kuvaa Jytyn eri viestintäkanavissa, esimerkiksi sosiaalisen median sivuilla, ilman erillistä luvan pyyntöä.

Kuvan lataaja vastaa kuvan sisällön sopivuudesta. Jyty voi sensuroida kuvia tai tekstejä, jotka ovat loukkaavia tai häiritseviä.

5. Palkinnot

Palkintoja arvotaan osallistuneiden tiimien kesken huhtikuussa, toukokuussa ja kesäkuussa 2018. Palkintona on Finnkinon elokuvalippupaketteja. Voittavan tiimin jäsenet jakavat liput keskenään itse sopimallaan tavalla.

Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti viestittämällä kuvan ladanneelle henkilölle Instagramin yksityisviestillä. Kilpailun järjestäjä voi valita uuden voittajan, mikäli voittajaa ei tavoiteta viikon kuluessa. Jyty voi julkistaa kuukausittaiset voittajat myös eri viestintäkanavissaan.

Palkintoja ei muuteta rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi.

6. Julkisuus

Voittajien voittokuvia ja niihin liitettyjä tietoja voidaan käyttää Jytyn eri viestintäkanavissa, esimerkiksi sosiaalisen median sivuilla, ilman erillistä luvan pyyntöä. Henkilötietoja käytetään vain kilpailun palkinnon toimittamiseen, ellei erillistä suostumusta anneta muihin tarkoituksiin.

7. Vastuut

Osallistujat vastaavat itse mahdollisista kilpailun osallistumiseen liittyvistä kustannuksista.

Kilpailun voittaja vastaa mahdollisista palkinnon vastaanottamiseen tai sen käyttöön liittyvistä kustannuksista. Voittaja vapauttaa järjestäjän kaikesta vastuusta palkinnon käyttöön liittyen, mukaan lukien palkinnossa mahdollisesti ilmenevät viat ja mahdolliset vammat tai vahingot, jotka syntyvät palkintoa käytettäessä.

Järjestäjä ei kerää kilpailun avulla tietoja markkinointitarkoituksiin.

Osallistuja vapauttaa Instagramin kaikesta vastuusta.

Instagram ei sponsoroi, suosittele tai hallinnoi kilpailua millään tavalla, eikä kilpailu liity mitenkään Facebookiin.

8. Sääntöjen noudattaminen

Osallistumalla kilpailuun osanottajat sitoutuvat noudattamaan kilpailun sääntöjä ja järjestäjän kilpailua koskevia päätöksiä. Jyty pidättää itsellään oikeuden muutoksiin.