Jytyn sähköiset asiointipalvelut

Jytyn jäsenrekisteri ja sähköiset asiointipalvelut ovat uudistuneet syksyllä 2018. Jäsenen sähköinen asiointipalvelu Jässäri sekä aktiivien (yhdistysten ja henkilöstön edustajien) asiointipalvelu Operetti otettiin käyttöön maanantaina 17.9. Liiton aktiivien extranet eli Omanetti on pysynyt samana.

Kirjautuminen Jytyn sähköisiin asiointipalveluihin

Kaikkiin Jytyn sähköisiin asiointipalveluihin kirjaudutaan saman kirjautumisikkunan kautta. Linkki kirjautumissivulle sijaitsee nettisivujemme vasemmassa ylälaidassa sekä alla. Sähköpostiosoite toimii ensikirjautumisessa käyttäjätunnuksena. Kirjautumiseen tarvittava salasana on kätevintä tilata suoraan matkapuhelimeen. Vaihtoehtoisesti voit tilata ensisijaiseen sähköpostiisi linkin, josta pääset luomaan itsellesi salasanan. Järjestelmään kirjautumisen jälkeen salasanaa voi myös vaihtaa. Huom! Vanhat Jässäri-tunnukset eivät muutoksen jälkeen enää toimi, vaan jokaisen tulee tehdä uuteen Jässäriin ensikirjautuminen. Lue alla olevasta liitteestä tarkemmat kirjautumisohjeet.

Kirjaudu sähköisiin asiointipalveluihin tästä!

​Jässäri - Jäsenten sähköinen asiointipalvelu

- tarkoitettu kaikille liiton jäsenille
- omien jäsentietojen päivittäminen
- omat jäsenmaksutiedot
- Jytyn koulutuksiin ja kursseille ilmoittautuminen (Jässärin Kurssit -osio)
- oman yhdistyksen ja luottamusmiesten yhteystietoja

HUOM! Jässärin kurssit -osiossa on käyttökatkos maanantaina 17.12 klo 8-14 versiotoimituksen vuoksi. Käyttökatkoksen aikana Jytyn koulutuksiin ja kursseille ei pysty ilmoittautumaan Jässärissä.

​Operetti - Aktiivien sähköinen asiointipalvelu

- käyttöoikeus vain yhdistysten toimihenkilöillä ja henkilöstön edustajilla

​Omanetti - Aktiivien extranet

- käyttöoikeus vain liiton hallinnolla, yhdistysten aktiiveilla ja henkilöstön edustajilla