PHT:n hyvinvointijaksot 2017

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry haluaa kannustaa mahdollisimman monia työikäisiä ja heidän perheitään hyvinvointitoiminnan pariin; Innostaa arkiliikuntaan, muuttamaan elintapoja pysyvästi terveellisemmiksi, jotta jaksaisimme paremmin. Hae nyt vuoden 2017 hyvinvointijaksoille!

Lapsiperheiden hyvinvointijaksot 2017

Erilaiset lajikokeilut, elämykset, pelit ja leikit ovat innostaneet liikkumista täysin harrastamattomatkin lapset liikkumaan. Suuria onnistumisia on koettu, koko perhe on löytänyt yhteisen liikunnallisen harrastuksen ja säännöllisen liikkumisen osaksi jokapäiväistä arkea. Elämäntilanteet vaihtelevat, arki voi olla taloudellisesti tiukkaa, kiire henkisesti kuormittavaa. Elintavat ovat muuttuneet epäterveellisiksi. Niiden muuttamiseksi tarvitaan kannustusta. Työn, perheen ja vapaa-ajan yhteensovittaminen on haasteellista ja yhteistä aikaa arjessa on vähän. Aikaa ja mahdollisuuksia liikunnalle, yhteisille harrastuksille ja ruokailuhetkille on harvoin.

- Hinnat, aikataulut ja lisätiedot (pht.fi)
- Haettavissa olevat lapsiperheiden hyvinvointijaksot (pht.fi)

1.askel-aikuisille - hyvinvointijaksot 2017

Työelämä on yllätyksellistä. Ilman työterveyshuollon tukea omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista huolehtiminen on haastavaa. Tärkeintä on, että uskallat tarttua toimeen ja lähdet liikkeelle. Jos et tiedä miten, anna meidän auttaa. Aikuisten 1.askel-hyvinvointijakso tarjoaa mahdollisuuden omien voimavarojen kartoittamiseen, kuuntelet itseäsi ja kehoasi. Luonto, lepo ja liikunta ovat elementteinä liikkeelle lähdössä. Irrottaudut miettimään, mitkä voivat olla ensimmäisiä askeleita omaan hyvään arkeen ja kokonaisvaltaiseen elämänhallintaan.

- Hinnat, aikataulut ja lisätiedot (pht.fi)
- Haettavissa olevat 1. askel-aikuisille hyvinvointijaksot 2017 (pht.fi)

rgb_EA_P

Sinä työikäinen *) ilman
työterveyshuollon tukea,
ota ensimmäinen askel
hyvinvointiisi.

*) työsuhteen ulkopuolella, kuten ammatinharjoittaja,
yrittäjä, työnhakija, lomautettu, freelancer.

Hakuohjeet

Lue hakuohjeet hakemuksen täyttämisestä, valinnasta, omavastuuosuuden maksamisesta ja valintakriteereistä.

Lue lisää: Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry (www.pht.fi)

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry valitsee tuensaajat. Valinnat tehdään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein (laki raha-automaattiavustuksista § 15.

PHT:n toiminta on veikkausvaroin tuettua.
Ammattiliiton jäsenyys ei vaikuta tuen saantiin.