Jytiikki

Jytyn verkkokauppa Jytiikki on lopetettu 31.7.2018. Lopettamisen syynä oli verkkokaupan vähäinen myynti. Jytiikki oli yhdistysten ja jäsenten käyttämä nettikauppa, jossa myytiin Jytyyn liittyviä tuotteita, kuten tekstiileitä ja lahjatavaroita. Tuotteet ovat soveltuneet jäsenhankintaan, työpaikalla näkymiseen, yhdistysten tapahtumiin, lahjaksi sekä huomioimisiin.

Jytiikistä jääneet tuotteet myydään 50 %:n alennuksella Jytyn syyspäivillä 7.-9.9.

Jyty-materiaaleja yhdistyksille

Yhdistykset voivat tiedustella Jyty-tuotteita Jytyn järjestöosastolta ja alueellisista toimipisteistä. Tarvittaessa yhdistykset voivat tuottaa itse erilaisia Jyty-tuotteita graafisen ohjeiston mukaisesti. Jytyn logovaihtoehdot ja graafinen ohjeisto löytyvät nettisivujen materiaalipankista. Tuotteita jaetaan paljon myös erilaisissa Jytyn tilaisuuksissa, tapahtumissa ja koulutuksissa.

Jytyn logolla varustetut kirjekuoret

Yhdistykset voivat jatkossa tilata Jytyn logolla varustettuja C4 ja C5 -kirjekuoria Asema4 Palvelukeskuksesta, joka sijaitsee Helsingin Pasilassa samassa rakennuksessa kuin Jytyn keskustoimisto. Palvelukeskus toimittaa erilaisia kopiointi-, tulostus-, suurkuvatulostus ja postituspalveluita. www.asema4.fi/palvelut.

Tilaukset ja tiedustelut kirjekuorista sekä hinnoista voi tehdä sähköpostitse osoitteesta palvelukeskus@asema4.fi tai Palvelukeskuksen puhelinnumerosta 050 340 9400.