Pankkiasiat

Nordea

Nordean kanssa sovitun yhteistyösopimuksen perusteella jäsenetu koskee
työtaisteluluottoja. Luoton avulla voit saada itsellesi rahaa silloin kun palkan saanti on tilapäisesti keskeytynyt lakon, työnsulun tai lomautuksen johdosta. Palkankeskeytysluottoa voi hakea jos palkanmaksusi keskeytyy mahdollisen työtaistelun tai lomautuksen ajaksi. Katso lisätietoja Nordean sivuilta.

Nordean palveluista ja paikkakuntakohtaisista jäseneduista saat tietoja pankin konttoreista tai Asiakaspalvelusta 0200 3000 (pvm) ma-pe klo 8-20. Ota selvää onko oma yhdistyksesi solminut paikallisten konttoreiden kanssa omia sopimuksia.

Nordea järjestöpankin palvelut yhdistyksille

Jytyn yhdistys saa käyttöönsä kaikki Nordean palvelut yhdestä paikasta, Nordea Järjestöpankista. Tunnemme järjestöjen monimuotoiset tarpeet ja toiminnan luonteen. Autamme järjestöä löytämään sujuvat pankkipalvelut ja neuvomme mm. päätöksenteon yksityiskohdissa.
Nordea Järjestöpankki tarjoaa yhdistykselle
  • Järjestöllesi yhteyshenkilön, joka suunnittelee järjestön tarpeisiin soveltuvan palvelukokonaisuuden. Hän valitsee laajasta verkostostamme juuri ne asiantuntijat, joita tarvitaan parhaiden ratkaisujen löytämiseksi.
  • Järjestön maksuliikkeen hoitoon meillä on tarjottavana monipuolisia työvälineitä. Järjestöpankin maksuliikeasiantuntijat auttavat löytämään jokaiselle järjestölle parhaiten toimivan ratkaisun.
  • Järjestön matkakuluista ja pienhankinnoista kertyy kuukausittain lukuisia laskuja, jotka pitää tarkistaa ja maksaa. Monipuoliset, järjestön toimintaan nähden oikein mitoitetut korttiratkaisut helpottavat päivittäistä työtä ja tukevat taloushallintoa.
  • Kassavarojen hallinnan, sijoittamisen ja varallisuuden hoidon ratkaisuissa järjestön apuna on laaja Järjestöpankin asiantuntijaverkosto. Räätälöimme myös sijoituskoulutusta asiakkainamme olevien järjestöjen hallituksille tukemaan päätöksentekoa.
  • Rahoitus kannattaa suunnitella huolellisesti ja ajoissa. Oikein valittu luottomuoto, luottoaika ja viitekorko säästävät rahoituskustannuksia. Järjestöjen päätöksenteon vaatimukset luottoasioissa ovat Järjestöpankin yhteyshenkilölle tuttuja, joten hän pystyy neuvomaan järjestöä päätöksenteon yksityiskohdissa.

www.nordea.fi

OP

Keskittämällä omat ja perheesi pankki- ja vakuutusasiat OP:lle saat rahanarvoisia etuja samalla kun järjestät asioittesi hoidon käteväksi ja varmaksi. Lisätietoa www.op.fi

Jyty suosittelee kääntymään oman pankin puoleen, mikäli haluaa nykyisiin lainoihin esim. lyhennysvapaata palkankeskeytyksen johdosta. OP:n omistaja-asiakkaille tarjotaan Omistaja-asiakkaan edut. Tarvittaessa pankki myöntää rahoitusta omille asiakkailleen.