Majoitus

Lukuisat hotellit ja majoitusliikkeet myöntävät Jytyn jäsenille etuja ja alennuksia. Tällä sivulla on esimerkkejä alennuksia ja etuja myöntävistä majoituskohteista aakkosjärjestyksessä. Varaukset tehdään suoraan kohteisiin. Muista aina mainita varausta tehdessäsi, että olet Jytyn tai keskusjärjestö STTK:n jäsen.

Hellsten hotel apartments

Hellsten Helsinki Parliament ja Hellsten Helsinki Senate -huoneistojen jäsenhinnat jytyläisille ovat Studio 1:lle 80€, Studio 2:lle 90€, One bedroom 3:lle 100€, One bedroom 4:lle 110€ ja Two bedroom 4:lle 120€. Huoneistoissa on oma keittiö. Varaukset: Hellsten Hotel Apartmentsin huonevaraamosta puh. 09-5110 5233 tai sähköpostilla: reservations@hellstenhotels.fi. http://hellstenhotels.fi/fi/

Holiday Club Resorts Oy

Jytyn jäsenistö saa vähintään 15 % alennuksen Holiday Clubin loma-asuntojen sekä vähintään 15 % alennuksen kylpylähotellien päivän hinnoista (sis. majoitus ja aamiaiset). Holiday Club tulee tarjoamaan jäsenistölle myös kampanjatarjouksia, joissa alennus voi olla loma-asuntojen vuokrahinnoista jopa 40 %.

Jytyn jäsenistö tekee hotellivaraukset Holiday Club Online -varausjärjestelmän kautta "jyty15"-koodilla. Loma-asuntovaraukset tehdään soittamalla Holiday Clubin asiakaspalvelunumeroon puh. 030 68 600, ma–pe 8–18, la 10–15 varauskoodilla "jyty15". Erikoistarjoukset varataan omalla koodilla, jonka Holiday Club lähettää aina erikseen. www.holidayclubresorts.com/fi/

Hotelli Haikon kartano & Spa

Haikon Kartano on tyylikäs hotelli Porvoossa. Hotelli sijaitsee kauniissa kartanopuistossa meren rannalla, 7 kilometrin päässä Porvoon vanhasta kaupungista. Majoituksen hintaan kuuluu kartanoravintolassa tarjottava aamiainen sekä sisäänpääsy kylpylän altaille, saunoille ja kuntosalille. Vuonna 2018 Jytyn jäsenet saavat majoituksen standard-huoneessa hintaan 90 € ja superior-huoneessa 130 €. Kylpylähoidot -20 % (ma-to), kuntotestit 2 yhden hinnalla. Majoitusvaraukset vain netistä tarjouskoodilla VISIT. Hoitovaraukset ennakkoon hoitovaraamo@haikko.fi (mainitse henkilöstöedusta). http://www.haikko.fi/

Hotelli Helka

Hotelli Helka Helsingin Kampissa tarjoaa Jytyn jäsenille majoitusetuja. www.hotelhelka.com

Kylpylähotelli kuntoranta

Levi, kausikämpät

Naantalin Kylpylä

Kaukana kaikesta on yllättävän lähellä Tervetuloa nauttimaan kesästä - yksin, kaksin tai koko perheen kanssa. Naantalin Kylpylä kesäravintoloineen tarjoavat palveluja jokaiseen makuun. Vieraile perheen kanssa Muumimaailmassa, testaa Naantalin upeat golfkentät tai nauti kesäteattereiden näytöksistä. www.naantalispa.fi

Solaris-kylpylät

Scandic-hotelli ja Hilton–hotellit

• Scandic- ja Hilton–hotellit tarjoavat Jytyn jäsenille sopimushintaisia majoitusvaihtoehtoja, jotka ovat Scandicilla -13 % ja Hiltonilla -10 %. Varaukset asiakasnumerolla D000005402 osoitteista www.scandichotels.fi tai www.hiltonhotels.com/fi. Lisäksi kokoussopimus -10 % kokouspaketeista. Lisätietoja majoitus- ja kokoustarjouksista alla.
  • Liity myös Scandic Friends -jäseneksi ja nouset suoraan 2nd floor -tasolle, jolloin saat mm. 10 € ravintolakupongin per yö, pisteitä, iltapäivälehden, 20 % alennuksen ruoasta viikonloppuisin. Siirry tarjoukseen.

- Scandicin ja Hiltonin sopimushinnat 1.1.2017.-31.12.2018 (STTK ja jäsenliitot)

S-ryhmän hotelliketjut

Sokos Hotellit tarjoavat liiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Kattava verkostomme tarjoaa loistavat mahdollisuudet niin aktiiviloman kuin hemmottelulomankin viettoon sekä mukavaa yhdessäoloa ja rentoutumista. Sokos Hotelleja käytössänne yli 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla Suomessa, sekä Sokos Hotel Viru Tallinnassa ja Pietarissa upeat Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky sekä Solo Sokos Hotel Palace Bridge kylpyläpalveluineen.

- Sokos-hotellien tarjoussivu liittojen jäsenille

Stansvikin kesäkoti

Jyty Metropolin lomanviettopaikka Stansvikin kesäkoti Helsingin Laajasalossa on nyt kaikkien jytyläisten käytettävissä. Alueella sijaitsevat Stansvikin kartano, huvilat ja saunat luonnonkauniissa ja merellisessä ympäristössä. Kesäisin Stansvikin huviloista voi varata huoneita tai huoneistoja viikkokohtaisesti. Kartanon päärakennusta vuokrataan pienimuotoisiin tilaisuuksiin ympärivuotisesti, kuten myös rantasaunaa.

- Stansvikin mökkien ja tilojen vuokraus Jyty Metropolin toimistosta

Strand Spa & konferenssihotelli (Pärnu, Viro)

Pärnu on suosittu lomakaupunki Virossa ja kuuluisa hiekkarannoistaan ja kylpylöistään. Jytyn yhteistyökumppani Strand SPA & Conference Hotel Pärnussa tarjoaa alennuksia majoituksesta Jytyn jäsenille. Alennuksen saa ilmoittamalla varauskoodin "Jyty". Varaukset tulee tehdä ainoastaan sähköpostitse: sales@strand.ee tai puhelimitse +372 75 389.

Strand Spa & Conference Hotel -majoitustarjoukset Jytyn jäsenille (pdf)

Suomen Hostellijärjestö

Jytyn jäsenenä voit majoittua Suomen Hostellijärjestön yli 30 hostellissa jäsenetuhintaan. Saat 10 % alennuksen normaalista majoitushinnasta kaikissa Suomen HI-hostelleissa. Alennuksen saat jo varausta tehdessä Hostellit.fi –varausjärjestelmän kautta. Jäsenyys on todistettava Jytyn voimassaolevalla jäsenkortilla. Etu on henkilökohtainen.

Lisäksi saat kansainvälisen hostellikortin jäsenhintaan:
Henkilökohtainen: 15 € (normaalihinta 20 €)
Perheelle: 29 € (normaalihinta 34 €)
Kansainvälinen hostellikortti oikeuttaa vähintään 10 % majoitusalennukseen noin 4000 hostellissa jopa 90 maassa.

Lue lisää: Hostellijärjestön edut jäsenjärjestöille.

White Dream Center

White Dream Center on Ylläsjärvellä Kolarissa sijaitseva kahdesta majoituskokonaisuudesta, luentotilasta, kuntosalista ja suksien huoltotilasta koostuva hyvinvointikeskus.

• Jytyn jäsenet saavat 20 % alennuksen normaalihinnoista.
  • Supertarjouksena Jytyn jäsenille -35% ovh:sta viikot 39–50/2017(30.9.–16.12.) ja 3–7/18 (13.1.–17.2.18).

Majoituskohteiden esittelyt ja normaalihinnat: 1) White Dream A, 2)White Dream B, 3) Ylläs Outa 1 ja 4) Alppitalo B.
Varaukset Jytyn jäsenille ainoastaan s-postitse: info@whitedream.fi tai puhelimitse 045 896 9955.
Tutustu myös WhiteDreamCenterin valmennus ja -koulutuspalveluihin!

Lue lisää: White Dream Centerin mainos jytyläisille (pdf).

Yyterin kylpylä

Yyterin Kylpylähotelli sijaitsee ainutlaatuisen kansallismaiseman keskellä, Porin Yyterin ytimessä. Yyterin kylpylä tarjoaa Jytyn jäsenille alennuksia majoituksesta ja kokouspaketeista. www.yyterinkylpylahotelli.fi/.