Lomamökit

Jytyn jäsenenä voit vuokrata viihtyisiä jäsenhintaisia lomahuoneistoja ja -mökkejä ympäri vuoden eri puolelta Suomea. Jytyn loma-asuntoja on vuokrattavissa Levillä, Tahkolla, Rukalla ja Rönnäsissä. Lomahuoneistojen vuokra-aika on yksi viikko. Vaihtopäivä on Levillä ja Rukalla lauantai ja Tahkolla ja Rönnäsissä perjantai.

Vuokrahinta sisältää huoneiston vapaan käytön sekä 2 kpl viikon hissilippuja/huoneisto (Levi, Ruka ja Tahko). Huoneiston hintaan eivät kuulu liinavaatteet eikä loppusiivous vaan niistä jokainen vastaa itse tai tilaa ne erikseen kohteen varauspalvelusta. Huomioithan lemmikkieläinten osalta, että niistä pitää erikseen sopia ja lemmikistä pitää ilmoittaa haun yhteydessä

Lomamökkien varaus vuodelle 2019

Lomamökkien varaus ensi vuodelle alkaa 22.11. Varauskäytännöistä ja hinnoista tiedotetaan tällöin marraskuun Jyty-lehdessä ja nettisivuilla.

Majoitusvaraukset

Lomamökkien varaukset tehdään suoraan kohteesta ja lomaviikot täytetään siinä järjestyksessä, kun varauksia tulee. Kaikkien mökkien majoitusvaraus on sitova. Varauksen jälkeen laskutamme viikkovarauksista puolet hinnasta 14 vrk:n maksuajalla ja loppuosa erääntyy 28 vrk ennen vuokra-ajan alkua. Myöhemmin kuin 28 vrk ennen vuokra-ajan alkua varatuista veloitamme koko vuokran yhdessä erässä. Lasku lähetetään varaajalle suoraan Levin ja Tahkon lomakohteista, Rönnäs ja Ruka laskutetaan Jytystä. Tarkemmat mökkiesittelyt ja ohjeet varauksien tekemiseen löytyvät kunkin kohteen esittelysivulta, jonne pääset oikeanpuoleista valintapalkista.

Lomamökkien varustus ja hissiliput

Hiihtokaudella laskettelukohteiden mökeissä on  kaksi hiihtohissilippua jäsenten käytössä. Kaikissa mökeissä on mökkeilyyn tarvittavat perustarvikkeet. Ota mukaasi omat lakanat, tyynyliinat ja pyyhkeet sekä muut henkilökohtaiset tarvikkeet. Kaikki mökit ovat talviasuttavia. Varmistathan varausta tehdessäsi onko lemmikkieläimen tuonti sallittua.

Olethan huomaavainen seuraaville ja noudatat lähtösiivouksesta annettuja ohjeita. Lähtösiivouksen voi tilata varauspalvelun kautta, mutta se täytyy tehdä ennakkoon tai heti varauksen alkaessa. Jos mökissä ei ole tehty lähtösiivousta, kun tulet, ota heti yhteyttä varauspalveluun.

Jytyläiset ovat siistiä väkeä, joten jos et ota siivousta, huolehdithan, että mökki on siivottu ei siis siistitty seuraavaa tulijaa varten. Huolimattomasta siivouksesta laskutamme jälkikäteen siivousliikkeen laskun mukaan. Pyydämme huomioimaan, että veloitamme asiakasta sotkuisesta huvilasta, rikkoutuneista tai kadonneista varusteista tai muista ylimääräisiä kustannuksia aiheuttaneista seikoista. Huviloissa on nähtävillä varusteluettelo.

Yleiset peruutusehdot:
Peruutus on tehtävä lomapaikan varausnumeroon.
Peruutetusta varauksesta perimme varaus- ja toimituskuluina 50 euroa.
Myöhemmin kuin 28 vrk ennen vuokra-ajan alkua peruutetuista veloitamme koko vuokran.

Kysy Jytyn lomakohteista vapaita viikkoja! Huom! Mökkejä vuokrataan vain Jytyn jäsenille ja jäsenyys tarkistetaan mökkiä varatessasi. ​

Lemmikit

Tarkista kunkin lomamökkikohteen kohdalta, onko lemmikkieläin tervetullut kohteeseen.

Anna palautetta loma-asunnoista

Anna palautetta Jytyn loma-asunnoista sähköisellä lomakkeella. Voit antaa palautetta esimerkiksi loma-asuntojen kunnosta, puutteista tai korjaustarpeista. Voit myös kiittää, jos asunto oli mieleinen ja loma sujui hyvin.

Tarkista jäsentietosi jässärissä ja osallistu mökkiviikon arvontaan!

Päivittämällä jäsen- ja yhteystietosi varmistat jäsenyyteen ja jäsenetuihin liittyvän viestinnän tavoittavan myös sinut. Jäsenrekisterin ajantasaisuudella on suuri merkitys liiton edunvalvonnalle ja näin varmistat, että saat jäsenyydestäsi kaiken mahdollisen hyödyn! Päivittämällä jäsentietosi 31.12.2018 mennessä osallistut lomaviikon arvontaan Jytyn loma-asunnoissa. Jässäriin pääset kirjautumaan tämän sivun yläreunasta kohdasta Jässäri.