Tahko

Liiton tyylikkäät loma-asunnot Tahkon ydinkeskustassa koostuvat kolmesta paritalosta, joissa on yhteensä kuusi huoneistoa. Avarien ja valoisien huoneistojen pinta-ala on 80 m2+ parvi 30 m2, joissa tilaa jopa kahdeksalle henkilölle. Alakerrassa oleskelutila / suuri tupakeittiö, sauna, kaksi 2 henkilön makuuhuonetta, kodinhoitohuone ja wc. Tilavalla avoparvella lisäksi makuutilat neljälle. Käytössä 2 parkkipaikkaa / huoneisto. HUOM! Osassa huoneistoista lemmikit on sallittu, osassa kielletty. Tarkista varausta tehdessäsi, onko lemmikit sallittu ja millä ehdoin. Loma-asunnot sijaitsevat erinomaisella paikalla, josta lyhyt matka mm. kylpylään, hiihtoladuille ja golf-kentälle.

Talvikaudella hintaan sisältyy 2 hiihtohissilippua. Kesäisin vuokralaisten käytössä on Tahko Golf Club Oy:n Business Golfkortti, joka oikeuttaa yhdelle pelaajalle ilmaisen kierroksen per päivä ja kolmelle lisäpelaajalle alennettuun hintaan.

Varaukset

Mökit vuokrataan ensisijaisesti viikoksi kerrallaan, muita vapaiksi jääneitä aikoja voi tiedustella varauskuukauden alussa myös viikonloppu- / vuorokausihinnalla. Minimivaraus on kuitenkin aina 2 vuorokautta. Tahkon viikko alkaa perjantaina klo 16 ja päättyy perjantaina klo 12.

Hinnat sisältävät ALV9%. Lisäksi hintoihin tulee tahko.com toimisto- ja laskutuspalkkio 20 €.

Varausjärjestelmä:

Voit katsoa vapaita aikoja ja varata mökin käyttöösi Jytyn omistajaliittymän varauskalenterista: https://omistajaliittyma.tahko.com/
- käyttäjätunnus : jytypellot
- salasana : pellot234
Koska loma-asuntoja vuokrataan vain jäsenille, varauksissa tulee ilmoittaa  aina jäsennumero, jonka löydät esim. jäsenkortistasi.

Puhelimitse ja s-postitse:

Varauksen voit tehdä myös soittamalla TAHKOcom Oy, myyntipalvelu Marje Toom , puh. +358 (0) 17 481 400 tai  sähköposti: marje.toom@tahko.com

Varaamo Tahkolla on : TAHKOcom Check-In, osoitteessa Tahkolahdentie 5A, eli Huoneistohotellin A-talon pohjakerros
Jytyn ​loma-asuntojen osoite Tahkolla: Koivulantie 4, 73310 Tahkovuori

Hiihtohissiliput ja golfkortti

Talvikaudella hintaan sisältyy 2 hiihtohissilippua, jotka ovat huoneistossa. Kesäkaudella huoneistoissa on Tahko Golf Club Oy:n Business Golfkortti, joka oikeuttaa yhdelle pelaajalle ilmaisen kierroksen per päivä ja kolmelle lisäpelaajalle alennettuun hintaan. Tahkon Old-tai NewCourselta eli vanhalta tai uudelta kentältä Greenfeet hinta on 40/45 €/hlö kierros. Loma-asunnot sijaitsevat aivan Golfkentän vieressä ja lähellä rinteitä n.500 metriä, sekä ravintolapalveluita joista lähin hotelli Ukkotahko.

Loma-asuntojen varustus

Kaikissa huoneistoissa on lomailuun tarvittavat perustarvikkeet mm; astianpesukone, mikroaaltouuni, jääkaappipakastin, pyykinpesukone, kuivauskaappi, astiasto 10 henk, sähkögrilli, tv, video, radio / cd-soitin, silitysrauta, hiustenkuivain, keskuspölynimuri ja autopaikat 2 kpl. Lisäkuvia huoneistoista löydät varauskalenterista kunkin huoneiston kohdalta.

Kaikkien huoneistojen hintaan sisältyy suodatinpussit, talous-/wc-paperit pesuaineet ja takkapuut. Ota mukaasi omat lakanat, tyynyliinat ja pyyhkeet sekä muut henkilökohtaiset tarvikkeet. Lähtösiivouksen hoitaa jokainen itse, tekemättömästä siivouksesta laskutetaan. Tupakointi on kiellettyä kaikissa mökeissä

Huomioithan että Tahkon alueen yksityiset rannat eivät ole muiden kuin ko. mökin omistajan käytössä eli ei siis tämän loma-asunnon. Tahkon yleinen uimaranta on Tahkolahden pohjassa eli Tahkolahden p-paikka. Lähellä Syvärin kunkku -ravintolaa on hyvä ranta, jota kyläyhdistys on kunnostanut.

Lisätietoja Tahkon talven runsaasta tarjonnasta ja menovinkit www.tahko.com

Etäisyydet asunnoilta:
- golfrangelle 50 m
- golfclubille 350 m
- hissille 1,3 km (tietä pitkin) 800 m (latua pitkin)
- hiihtoladulle 200 m
- Sokos Hotelli Tahko, ravintola ja kauppa 800 m