Lehtiedut

Otavamedian lehdet

Otavamedia  tarjoaa Jytyn jäsenille erikoisalennuksen lehtitilauksista! Tilaa valitsemasi lehti jatkuvana tilauksena edullisesti! Erikoisalennukseen oikeuttavat uudet, laskuttamattomat kotimaan tilaukset. Voimassaolevaa tilausta ei voi vaihtaa alennustilaukseen eikä alennusta voi käyttää voimassaolevan tilauksen jatkoksi. Alennus lasketaan normaalista määräaikaisesta 12 kuukauden tilaushinnasta.

Lue lisää: Otavamedian lehtien tilauslomake Jytyn jäsenille

Evento-lehti

Jyty on yhteistyössä Evento-lehden kanssa, mikä tuo lisäarvoa sihteeri ja -hallintotyön ammattialatoimintaan. Jäsenille suoraan näkyvänä hyötynä tästä on jäsenetu, jolla ammattilehden saa jäsenetuhintaan.

Sihteeri ja Assistentti -lehti eli S&A-lehti sulautui osaksi Eventoa loppuvuonna 2013.

Evento+S&A on lehti tapahtumien ja toimistojen ammattilaisille, jotka tekevät päätöksiä yrityksen operatiivisista asioista. Evento+S&A:n lukijoiden vastuulla on mm. suunnitella yrityksen tilaisuudet, organisoida liikematkat ja varata majoitukset.

Lehden kohderyhmä pitää huolta henkilöstön koulutuksesta ja palkitsemisesta sekä huomioi saatavilla olevat virkistysmahdollisuudet. Nämä ammattilaiset tilaavat liikelahjat, valitsevat kouluttajat, buukkaavat puhujat ja etsivät jatkuvasti uusia ideoita tilaisuuksien sisältöä, paikkaa ja toteutustapaa ajatellen.

Evento-lehden jäsenetuhinta on 37,50 € vuodessa (norm. 75 €). Evento-lehden tilauksen voi tehdä netin kautta tällä Jytyn tilauslomakkeella.

Lue lisää: Evento mediakortti 2017

Aromi-lehti

Aromi on Horeca-alan arvostetuin ja luetuin ammattilehti.

Lehden kohderyhmänä keittiö- ja ravintola-alan ammattilaiset. Ravintolat, hotellit, kahvilat, pikaruokapaikat, baarit, koulukeittiöt, henkilöstöravintolat, sairaalat, pitopalvelut, elintarvike- ja juomateollisuus, alan opiskelijat, yrittäjät, alan sidosryhmät, intohimoiset ruoanharrastajat…

Aromi-lehden jäsenetuhinta on 50 € (norm. 100 €) vuodessa. Aromi-lehden tilauksen voi tehdä netin kautta tällä Jytyn tilauslomakkeella.

Lue lisää: Aromi mediakortti 2016