Laivat

​Eckerö Line

Ryhmä- ja kokousmatkat:
Eckerö Line myöntää Jytylle jopa 15 % ryhmäalennuksen risteily- ja reittilipuista vuonna 2017. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän, -ajan ja varausajankohdan mukaan. Mainitse Jytyn asiakastunnus U-3114 varauksen yhteydessä. Alennuksen edellytyksenä on voimassa oleva jäsen- / henkilökortti, joka on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä.
Lue lisää: Kokous- ja risteiylymatkat Tallinnaan

Yksittäismatkat:
Eckerö Line myöntää 10–15 % alennuksen päivän risteily- tai reittihinnasta ajalla 1.1.2017-28.2.2018. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän ja -ajan sekä varausajankohdan mukaan. Etuhinnat koskevat liittoon kuuluvien ryhmien jäseniä, henkilökuntaa sekä samalla varauksella olevia muita matkustajia. Pyydettäessä on esitettävä järjestön virallinen jäsen/henkilökuntakortti. Alennuksia ei myönnetä jälkikäteen, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin.
Lue lisää: Vapaa-ajan reitti- ja risteilymatkat (tuotetunnus: JARJ17)

Varaukset ja tiedustelut:
Kokous- ja ryhmävaraukset: 09-2288 540, ryhmat@eckeroline.fi. eckeroline.fi/ryhmat
Yksittäisvaraukset www.eckeroline.fi ja puh. 06000 4300 (1,75 €/vastattu puhelu+pvm).
Matkamyymälä (Mannerheimintie 10, 00100 Helsinki) tai Länsiterminaali Helsinki (Tyynenmerenkatu 8, 00220 Helsinki).

Tallink-Silja

Tallink Silja ja Club One tarjoavat Sinulle mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta, suoraan kanta-asiakasohjelmamme keskimmäiselle Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu mm. jopa 20 % perusalennus tietyistä normaalihintaisista tuotteistamme.
Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kanta-asiakkuuden eduista osoitteessa www.clubone.fi.

Liity nyt Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen

Liittyminen tapahtuu oman liittosi sopimusetunumerolla. Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirrämme sinut Silver-tasolle. Ilmoitathan kuitenkin Club One -kanta-asiakasnumerosi, maininnan jäsenyydestäsi ja sopimusetunumeron sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröimme Sinut sopimusetuasiakkaaksi ja postitamme tarvittaessa Silver-tason kortin. Huomioithan, että etu on henkilökohtainen ja kertaluonteinen. Silver-taso on voimassa 12 kk, lisätietoa tasomääritelmistä www.clubone.fi.

Käytä liittyessäsi liittosi sopimusetunumeroa: 9209

Matkojen hintatiedot ja varaukset: Puh. 0600 152 68,
ma-pe 8-21, la 9-18, su 10-18(1,75 €/vastattu puhelu + aina pvm/mpm).
www.clubone.fi

Viking Line

Vapaa-ajan risteilyt ja reittimatkat:
Viking Line tarjoaa jäsenetuja Jytyn ja STTK:n jäsenille: www.vikingline.fi/edut/jyty . Varaudu näyttämään liiton jäsenkortti lippuja lunastaessasi ja terminaalissa. Risteilyhintoihin sisältyvät henkilöliput ja hyttipaikat 2-4 henkilölle samassa hytissä. Paikkoja rajoitetusti. Laivayhtiö pidättää oikeuden hinta-, aikataulu- ja reittimuutoksiin.
Huom! Vapaa-ajan risteilyjen tuotetunnus on FPKRY ja reittimatkojen FVRES.

Kokous- ja ryhmämatkat:
Viking Line ekstranetistä osoitteesta: www.vikingline.fi/sttk/ tehdään kokous- ja ryhmämatkojen varaukset sekä sieltä löytyvät kaikki ajankohtaiset edut ja tarjoukset, kokousmatkat kanta-asiakkaan hinnalla, jäsenedut jäsenille sekä voimassaolevat arvokupongit. Matka tulee olla maksettuna 10 vrk ennen matkan alkua tai välittömästi, jos matka alkaa jo aiemmin. Extranetistä löytyvät myös kaikkien liittojen asiakasnumerot, joita tarvitaan kokous- ja ryhmämatkaa varattaessa.
HUOM! Jytyn liittotunnus on 330273, mutta joillakin Jytyn yhdistyksillä on myös omat liittotunnukset.

Varaukset:

Vapaa-ajan reittimatkat ja risteilyt varataan Viking Linen/Jyty nettisivuilta, puhelimitse 0600 41577 (puhelun hinta 1,75 €/vastattu puhelu +pvm/mpm) tai sähköpostitse booking@vikingline.com.
HUOM! Jäsenten omissa matkoissa käytetään tuotetunnusta, jonka löydät kunkin matkan kohdalta sivustolta.

Kokous- ja ryhmämatkat varataan Viking Linen myyntipalvelusta.
HUOM! Sopimuksen mukaisen alennuksen saamisen edellytyksenä on, että varauksen yhteydessä on ilmoitettu asiakasnumero ja sopimusasiakkuus.