Laivat

​Eckerö Line

Yksittäismatkat:

Eckerö Line myöntää 20 % alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta ( 1.7.-11.8.2019 alennus on -10%). Alennukset vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia JARJ19 varausvaiheessa. Voimassa oleva jäsen-/henkilökortti on varauduttava esittämään pyydettäessä. Etuhinnat koskevat Jytyä, sen jäsenyhdistyksiä, niiden ammattiosastoja sekä henkilöjäseniä, toimistojen henkilökuntaa sekä muita samalla varausnumerolla matkustavia. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Edut voimassa vuoden 2019 loppuun saakka. Varaukset ja ryhmä- kokousedut löydätte  www.eckeroline.fi/jyty

Lue lisää: Eckerö Line: Vapaa-ajan reitti- ja risteilymatkat jäsenhintaan (tuotetunnus: JARJ19)

Ryhmä- ja kokousmatkat:

Eckerö Line myöntää Jytylle jopa 20 % ryhmäalennuksen risteily- ja reittilipuista. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän, -ajan ja varausajankohdan mukaan. Mainitse Jytyn asiakastunnus U-3114 varauksen yhteydessä. Alennuksen edellytyksenä on voimassa oleva jäsen- / henkilökortti, joka on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä.

Lue lisää: Eckerö Line: Kokousmatkat Tallinnaan jäsenhintaan

Varaukset ja tiedustelut:
Kokous- ja ryhmävaraukset: 09-2288 540, ryhmat@eckeroline.fi. eckeroline.fi/ryhmat
Yksittäisvaraukset www.eckeroline.fi ja puh. 06000 4300 (1,75 €/vastattu puhelu+pvm).
Matkamyymälä (Mannerheimintie 10, 00100 Helsinki) tai Länsiterminaali Helsinki (Tyynenmerenkatu 8, 00220 Helsinki).

Tallink Silja

Tallink Silja ja Club One tarjoavat Sinulle mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta, suoraan kanta-asiakasohjelmamme keskimmäiselle Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu korkeintaan 20 % perusalennus tietyistä normaalihintaisista tuotteista.
Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kanta-asiakkuuden eduista osoitteessa www.clubone.fi.

Club One -asiakkaaksi liittyminen www.clubone.fi/erikoisliittyminen
Käytä liittyessäsi liittosi sopimusetunumeroa: 9209

Liittyminen tapahtuu oman liittosi sopimusetunumerolla. Mikäli olet jo Club One -jäsen, nykyinen kanta-asiakasnumerosi pysyy voimassa. Jos olet Bronze-tason asiakas, siirrämme sinut Silver-tasolle. Ilmoitathan kuitenkin Club One -kanta-asiakasnumerosi, maininnan jäsenyydestäsi ja sopimusetunumeron sähköpostitse osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, näin rekisteröimme Sinut sopimusetuasiakkaaksi ja postitamme tarvittaessa Silver-tason kortin. Huomioithan, että etu on henkilökohtainen ja kertaluonteinen. Silver-taso on voimassa 12 kk.

Tallink Silja tarjoaa Jytyn jäsenille myös ajankohtaisia matkaetuja, joita päivitetään erilliselle matkaetusivulle.

Viking Line

Vapaa-ajan risteilyt ja reittimatkat:
Viking Line tarjoaa jäsenetuja Jytyn ja STTK:n jäsenille: www.vikingline.fi/edut/jyty . Varaudu näyttämään liiton jäsenkortti lippuja lunastaessasi ja terminaalissa. Risteilyhintoihin sisältyvät henkilöliput ja hyttipaikat 2-4 henkilölle samassa hytissä. Paikkoja rajoitetusti. Laivayhtiö pidättää oikeuden hinta-, aikataulu- ja reittimuutoksiin.
Vapaa-ajan risteilyjen tuotetunnus on FPKRY ja reittimatkojen FVRES.

Kokous- ja ryhmämatkat:
Viking Line ekstranetistä osoitteesta: www.vikingline.fi/sttk/ tehdään kokous- ja ryhmämatkojen varaukset sekä sieltä löytyvät kaikki ajankohtaiset edut ja tarjoukset, kokousmatkat kanta-asiakkaan hinnalla, jäsenedut jäsenille sekä voimassaolevat arvokupongit. Matka tulee olla maksettuna 10 vrk ennen matkan alkua tai välittömästi, jos matka alkaa jo aiemmin. Extranetistä löytyvät myös kaikkien liittojen asiakasnumerot, joita tarvitaan kokous- ja ryhmämatkaa varattaessa.
Jytyn liittotunnus on 330273, mutta joillakin Jytyn yhdistyksillä on myös omat liittotunnukset.

Varaukset:

Vapaa-ajan reittimatkat ja risteilyt varataan Viking Linen/Jyty nettisivuilta, puhelimitse 0600 41577 (puhelun hinta 1,75 €/vastattu puhelu +pvm/mpm) tai sähköpostitse booking@vikingline.com.
HUOM! Jäsenten omissa matkoissa käytetään tuotetunnusta, jonka löydät kunkin matkan kohdalta sivustolta.

Kokous- ja ryhmämatkat varataan Viking Linen myyntipalvelusta.
HUOM! Sopimuksen mukaisen alennuksen saamisen edellytyksenä on, että varauksen yhteydessä on ilmoitettu asiakasnumero ja sopimusasiakkuus.