Teboil

Liiton jäsenenä saat alla lueteltuja etuja Oy Teboil Ab:n kanssa tehtyjen sopimusten perusteella.

Teboil myöntää Jytyn jäsenkortilla seuraavat alennukset*

Bensiini ja dieselöljy       - 2,1 snt / litra
Voiteluaineet                   - 10 % (alle 10 litran astiat)
Autokemikaalit                - 5 %
Pesut                                - 5 %
Nestekaasu                      - 5 % (täyttö)

Jytyn jäsenkorttia käyttävä saa selkeän ja tuntuvan etupaketin tuotteista, joita autoilija enimmäkseen tarvitsee. Saat alennuksen näyttämällä jäsenkorttisi kassalla tai syöttämällä sen kortti-seteliautomaattiin ennen maksua.

* Polttoaine-edut saa Teboilin huolto- ja automaattiasemilta (yli 300) sekä muut tuote- ja palveluedut Teboil-huoltoasemilta (yli 150 ). Alennusta ei myönnetä Teboil Express -automaattiasemilta (n. 50).

Huoltamon kassalla jäsenkortin edut voi hyödyntää maksamalla käteisellä, pankkikortilla, Visalla, MasterCardilla. Automaatilla jäsenkortin edut voi hyödyntää maksamalla käteisellä, pankkikortilla, Visalla tai MasterCardilla. Viimeisimpänä automaattiin syötetyn kortin edut jäävät voimaan. American Express tai Diners eivät käy maksuvälineinä jäsenkorttia käytettäessä.

Liittosi on neuvotellut sinulle erikoisedut myös hankkiessasi Teboil Maksuaikakortin. Teboilin etuasiakkaana saat näiden jatkuvien etujen lisäksi vaihtuvia ajankohtaistarjouksia.