Työpaikan vaihto

​Ilmoita omaan yhdistykseesi tai Jytyn jäsenpalveluun uusi työnantajasi sekä työsuhteen alkamispäivä. Huolehdi, ettei jäsenmaksuun tule katkosta. Toimitamme sinulle valtakirjan, jolla valtuutat työnantajan perimään jäsenmaksusi palkasta tai ohjeet/ viitenumerot jäsenmaksun maksamiseen itse. Muuta myös yhteys- ja jäsenyystietosi Jässärissä. Jässäristä löydät myös oman yhdistyksesi yhteystiedot.

Jos vaihdat ammattia tai paikkakuntaa, voi olla ajankohtaista vaihtaa toiseen Jytyn yhdistykseen. Edunvalvonnan kannalta on parasta kuulua siihen Jytyn yhdistykseen, johon muutkin työpaikan tai ammattialan Jytyn jäsenet kuuluvat.

Yhdistyksen vaihto

Hae uuden yhdistyksen jäsenyyttä kirjautumalla Jässäriin ja lähettämällä tieto vaihdosta Jässärin yhteydenottolomakkeella. Valitse yhteydenoton tyypiksi ”yhdistyksen vaihto”. Kirjoita viestiin minkä yhdistyksen jäsenyyttä haet ja mistä alkaen. Ilmoita samalla mahdollisesta työsuhteen muutoksesta tai päivitä työsuhdetietosi Jässärin työsuhteet-osiossa. Yhdistystä kannattaa vaihtaa heti työsuhteen alusta alkaen tai kuukauden vaihteessa. Huolehdi ettei jäsenmaksuun tule katkosta.

Jytyn paikallisista ja valtakunnallisista yhdistyksissä löydät täältä.

Jäsenpalvelu auttaa sinua oikean yhdistyksen löytämisessä.