Jytyn lomamökkien varausaika vuodelle 2018 alkaa

​Jytyn lomamökit vuodelle 2018 ovat varattavissa 16.11.2017 alkaen. Ajalla 16.-30.11.2017 varaavat ne, jotka eivät aiemmin ole käyttäneet Jytyn lomamökkietua tai edellisestä varauksesta on kulunut 2 vuotta. Tämän jälkeen 1.12.2017 alkaen kaikki jäsenet voivat varata lomamökkejä vuodelle 2018. Lomamökkien varaukset tehdään suoraan kohteesta. Kaikkien mökkien majoitusvaraus on sitova. Vuoden 2018 hinnat, mökkien esittelysivut ja varausohjeet löytyvät lomamökkisivulta.

Jytyn jäsenenä voit vuokrata viihtyisiä jäsenhintaisia lomahuoneistoja ja -mökkejä ympäri vuoden eri puolelta Suomea. Jytyn loma-asuntoja on vuokrattavissa Levillä, Tahkolla, Rukalla ja Rönnäsissä. Lomahuoneistojen vuokra-aika on yksi viikko. Vaihtopäivä on Levillä ja Rukalla lauantai ja Tahkolla ja Rönnäsissä perjantai.

Vuokrahinta sisältää huoneiston vapaan käytön sekä 2 kpl viikon hissilippuja/huoneisto (Levi, Ruka ja Tahko). Huoneiston hintaan eivät kuulu liinavaatteet eikä loppusiivous vaan niistä jokainen vastaa itse tai tilaa ne erikseen kohteen varauspalvelusta. Huomioithan lemmikkieläinten osalta, että niistä pitää erikseen sopia ja lemmikistä pitää ilmoittaa haun yhteydessä

Lue lisää: Jytyn lomamökit