Lifted WORK -valmennusta jytyläisille

Lifted WORK -verkkovalmennus on täysin uudenlainen hyvinvointivalmennus, jonka Jyty tarjoaa jäsenilleen. Valmennuksessa huomioidaan hyvinvoinnin eri osa-alueet: mieli, ravinto, liikkuminen, palautuminen, stressinhallinta, viisaammat työtavat ja sosiaalisuus. 10 viikon verkkovalmennuksessa luodaan pysyviä tuloksia yksilöiden ja yhteisöjen hyvinvointiin, suorituskykyyn ja tiimihenkeen!

Valmennukseen osallistujat saavat kolmena tai neljänä arkipäivänä viikossa oppitunteja Lifted Methodin keskeisistä teemoista. Keskimäärin valmennettava käyttää aikaa n. 20 min per päivä, neljänä päivänä viikossa. Osallistujat pääsevät keskustelemaan toisten osallistujien kanssa, ja kaikilla on lisäksi käytössä ammattivalmentajien jatkuva tuki.

Valmennusmateriaalit ovat helppokäyttöisiä ja selkeitä videoita, audioluentoja ja Just-Press-Play -treenejä. Materiaalit ovat käytettävissä selainpohjaisena tietokoneella, puhelimella ja pädillä. Valmennettavat aktivoidaan viikottain yksinkertaisilla, mutta tehokkailla tehtävillä.

Lifted WORK vain jytyläisille!

• Jyty tarjoaa 750 jytyläiselle veloituksetta Lifted WORK -verkko-
valmennuksen (arvo 230 euroa).

• Valmennus perustuu Lifted-metodiin, jossa huomioidaan hyvinvoinnin eri osa-alueet: mieli, ravinto, liikkuminen, palautuminen ja stressinhallinta, viisaammat työtavat ja sosiaalisuus.

• Valmennus kestää 10 viikkoa, aloitus on 25.9.2017.

• Valmennukseen voi ilmoittautua osallistumalla jäsenille sähköpostitse tulevaan hyvinvointikyselyyn.

• Ilmoittautuminen alkaa 4.9. ja päättyy 13.9. tai kunnes paikat ovat täynnä.