Kunteko.fi -verkkosivut uudistuivat - Osallistu kuntekoon!

​KunTeko 2020 – kunta-alan työelämän kehittämisohjelma tarjoaa kuntaorganisaatioille apua kehittämiseen, oppimiseen ja muutosten hallintaan. Hanke on KT Kuntatyönantajien ja kunta-alan pääsopijajärjestöjen yhteinen valtakunnallinen hanke, johon Jyty osallistuu aktiivisesti.

Käytä hyväksesi Kuntekon ilmaista sparrausta, tehokkaita koulutuksia ja verkostoja, joista saat kehittämistyöhön vauhtia, sujuvuutta ja tuloksia. Kunteko tarjoaa tukipalveluita kuntatyöpaikoille, kunta-alan johdolle, esimiehille ja työntekijöille - kaikkialla Suomessa.

Kunteko-verkkosivuilla sijaitseva Tekojen Tori toimii areenana, jossa työpaikoilla tehtävä hyvä työ – suomalainen kuntatyö – tulee näkyväksi kaikille. Tekojen Torilla jaetaan ideat, kokemukset ja kehittämistulokset kollegoiden ja työyhteisöjen kanssa yli kuntarajojen ja toimialojen.

Ajankohtaista kunteko-verkkosivuilla

Kuntekon verkkosivuilla vierailee yli tuhat käyttäjää kuukaudessa. Loppusyksystä sivusto laajeni mm. vieraskynäpalstalla, ohjelman omalla blogilla sekä uutis- ja videoarkistolla. Myös Tekojen Tori uudistui.

Vieraskynäpalstalle pyydetään asiantuntijoilta ja tutkijoilta kirjoituksia työelämän kehittämisestä ja kunta-alan tulevaisuudesta. Uusimmassa vieraskynäkirjoituksessa työyhteisökehittäjä Heini Wink JHL:sta tuo esiin hyviä kehityskeskustelukäytäntöjä. Tiedätkö sinä sopivan vieraskynäkirjoittajan tai aiheen? Ehdota sitä lähettämällä sähköpostia kunteko@kt.fi

Ohjelmablogia kirjoittavat Kuntekon ohjelmaryhmän jäsenet. Viimeisimmässä blogissa Tehyn työympäristöasiantuntija Anna Kukka pohtii, miten Kunteko voi olla avuksi sote-uudistuksessa.

Kuntekon verkkosivuja kehitetään jatkuvasti: seuraava päivitetty versio valmistuu kevään 2016 aikana. Sivustoon liittyviä kehittämisehdotuksia voi lähettää projektipäällikkö Anniina Tuomelle etunimi.sukunimi@kt.fi

Verkkosivujen lisäksi Kuntekoa voi seurata Twitterissä ja Facebookissa sekä tilaamalla ohjelman uutiskirjeen. Tervetuloa mukaan!

Tutustu, miten oma työyhteisösi voi osallistua kuntekoon!