Jytyn sähköisten asiointijärjestelmien käyttökatkos 7.-17.9.

6.9.2018

Jytyn jäsenrekisterijärjestelmän uudistuksen vuoksi jäsenten sähköisessä asiointijärjestelmässä Jässärissä alkaa perjantaina 7.9. klo 15 käyttökatkos, joka päättyy maanantaina 17.9. Katkon aikana jäsenrekisterin tietoja ei voi päivittää.

Käyttökatkos koskee myös aktiivien sähköistä asiointijärjestelmää Opendoraa, joka korvautuu uudella Operetilla 17.9. alkaen.  Omanettiin eli liiton hallinnon, luottamusmiesten ja yhdistysten aktiivien extranettiin ei pääse kirjautumaan 13.-17.9. välisenä aikana.

Jäsenpalvelujärjestelmien uudistamisen takia Jytyn jäsenrekisterin ja jäsenmaksujen palvelunumerot ovat kiinni 13.-14.9. välisen ajan. Tällöin voit kuitenkin lähettää sähköpostia jäsenrekisterin osoitteeseen jasenrekisteri@jytyliitto.fi ja jäsenmaksuihin jasenmaksut@jytyliitto.fi.

Työsuhdeneuvonnan palvelut toimivat käyttökatkoksen aikana ensisijaisesti puhelimitse.

Uudet sähköiset järjestelmät otetaan käyttöön maanantaina 17.9. Palveluissamme voi olla tällöin ruuhkaa ja viesteihin vastaaminen voi pitkittyä.

Tiedotamme uudistuksen etenemisestä sekä järjestelmien kirjautumis- ja käyttöohjeista lisää ennen käyttöönottoa.

Lue lisää: Jytyn jäsenen sähköinen asiointijärjestelmä Jässäri uudistuu