Jytyn jäsenen sähköinen asiointijärjestelmä Jässäri uudistuu

27.8.2018

Jytyn jäsenrekisterijärjestelmä uudistuu syyskuussa, jonka myötä myös jäsenen sähköinen asiointijärjestelmä Jässäri uudistuu. Vanha sähköinen asiointijärjestelmä sulkeutuu perjantaina 7.9. klo 15 ja uusi Jässäri avautuu maanantaina 17.9. Väliin jäävänä aikana jäsenrekisterin päivittämisessä on käyttökatkos.

Mitä jokaisen jäsenen pitäisi tehdä etukäteen?

Tarkista nykyisessä Jässärissä 5.9. mennessä, että ensisijaisesti käytössäsi oleva henkilökohtainen sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero löytyvät liiton jäsenrekisteristä. Tarvitset niitä, kun kirjaudut uuteen Jässäriin ensimmäistä kertaa. Jässäriin pääset kirjautumaan Jytyn nettisivujen yläreunasta www.jytyliitto.fi.

Kirjautuminen Jässäriin 17.9. alkaen

Uudessa Jässärissä sähköpostiosoite toimii ensikirjautumisessa käyttäjätunnuksena. Kirjautumiseen tarvittava salasana on kätevintä tilata suoraan matkapuhelimeen. Vaihtoehtoisesti voit tilata ensisijaiseen sähköpostiisi linkin, josta pääset luomaan itsellesi salasanan. Järjestelmään kirjautumisen jälkeen salasanaa voi myös vaihtaa.

Huom! Vanhat Jässäri-tunnukset eivät muutoksen jälkeen enää toimi, vaan jokaisen tulee tehdä uuteen Jässäriin ensikirjautuminen.

Jässärin käyttö

Jässärin sisällä on perusohjeet palvelun käyttöä varten. Lisäksi lokakuun Jyty-lehteen on suunnitteilla visuaalinen ohjeistus, mitä Jässärissä voi tehdä ja miten. Palvelu on selkeä ja siellä voi vapaasti tarkastella omia tietojaan. Jos tiedot eivät ole ajan tasalla, niitä pitää päivittää. Liiton toiminnan ja edunvalvonnan kannalta on erittäin tärkeää, että jäsentietosi ovat oikein jäsenrekisterissä.

Tiedotamme Jässärin kirjautumis- ja käyttöohjeista lisää ennen käyttöönottoa.

Lisätietoja

• Jäsenrekisteripalvelu, puh. 020 789 3720 - ma-pe kello 9-12, jasenrekisteri@jytyliitto.fi
  • Pirjo Hietanen, tietohallintosihteeri, puh. 040 648 3766, pirjo.hietanen@jytyliitto.fi