Jytyläisille tarjolla
avoimen yliopiston
kursseja jäsenetuhintaan

Jyty tarjoaa jäsenilleen avoimen yliopiston opintoja Helsingin aikuisopiston kanssa. Avoimessa yliopistossa opiskelu antaa mahdollisuuden yliopisto-opintoihin ilman ikärajaa ja pohjakoulutusvaatimuksia. Avoimen yliopiston opinnot sopivat esimerkiksi ammattitaidon ylläpitämiseen, uuden uran alkuun, eri tieteenaloista kiinnostuneille sekä oppimisen iloa ja oivalluksia etsiville. Opinnot suunnitellaan siten, että ne on mahdollista suorittaa työn ohessa.

Jäsenetuhinnat ja ilmoittautuminen

Jyty tarjoaa jäsenilleen edullisemmat kurssihinnat Helsingin aikuisopistossa. Alennus normaalista hinnasta on jytyläisille 15-130 € kurssista riippuen.

Tutustu kurssitarjontaan ja ilmoittaudu pian, sillä paikkoja on rajoitetusti ja melkein kaikki koulutukset alkavat syyskuun alkupuolell.

Varmista paikkasi ilmoittautumalla verkkosivulla www.helao.fi (voit jättää maksu-kohdan tyhjäksi). Ota sen jälkeen yhteyttä sähköpostitse toimisto@helao.fi saadaksesi Jytyn jäsenhinnan.

> Avoimen yliopiston tarjontaa Jytyn jäsenille Helsingin aikuisopistossa