Jytyn jäsenkysely tulossa – tarkista tietosi jäsenrekisterissä!

Jytyn 100-vuotisjuhlavuoden ensimmäinen jäsenkysely lähtee vastattavaksi jäsenille vielä tämän viikon (7) aikana. Jäsenkyselyn avulla selvitämme jäsenten näkemyksiä ja kokemuksia työelämästä sekä muista ajankohtaisista asioista. Tulokset julkistetaan keväällä Jyty 100 -aluekiertueen aikana.

Jäsenet, joiden sähköpostiosoite löytyy Jytyn jäsenrekisteristä, saavat kutsun Webropolilla toteutettavaan kyselyyn. Kyselylinkki on henkilökohtainen, ja saman linkin kautta voi vastata vain kerran.

Mikäli haluat vastata kyselyyn, käy siis tarkastamassa sähköpostisoitteesi jäsenrekisteristä esimerkiksi Jässärissä. Voit myös ilmoittaa sähköpostiosoitteesi sähköpostitse: jasenrekisteri@jytyliitto.fi. Samalla Jytyn ajantasainen tiedotus tavoittaa Sinut ja pääset vastaamaan näihin jäsenkyselyihin jatkossakin.

Kaikkien jäsenkyselyyn osallistuneiden kesken arvomme mm. 4 kpl GoGift-lahjakortteja (1 x 100 € ja 3 x 50 €).

Jos et saa kyselyä lähipäivinä ja haluat vastata, laita viestiä osoitteeseen tutkimus@jytyliitto.fi

Lisätietoja: Hanna Koskenheimo, työmarkkinatutkija