Jytyn liittovaltuusto koolle päättämään neuvottelutuloksista

​Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto Jytyn korkein päättävä elin liittovaltuusto on kutsuttu koolle ylimääräiseen kokoukseen Helsinkiin perjantaina 16.2 klo 12 alkaen päättämään työehtosopimuskierroksella syntyneiden virka- ja työehtosopimusten neuvottelutulosten hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Suurimpana liiton sopimusaloilta päätettävänä oleva sopimus on kunta-alalle perjantaina 8.2. syntynyt neuvottelutulos.
Kokouspaikka on Helsingin Itä-Pasilassa osoitteessa Asemamiehenkatu 4, P1-kerroksessa sijaitseva luentosali Toini Nousiainen (autotaso).

Lisätiedot ja median yhteydenotot: viestintäjohtaja Kari Hietamäki, kari.hietamaki@jytyliitto.fi (puh. 0405020115)

* Jyty edustaa noin 50 000 kuntien, kuntayhtymien, seurakuntien ja yksityisten palveluksessa olevaa viran- ja toimenhaltijaa. Jäsenistöstä naisia on noin 84 prosenttia. Jyty on kunta-alan vanhin ammattiliitto ja STTK:n jäsenliitto. Jyty viettää 100-vuotisjuhlavuottaan vuonna 2018.