Päihdepäivät 2019 (8.-9.5.2019)

8.-9.5.2019
Helsinki (Helsingin kulttuuritalo)

Seuraavat Päihdepäivät järjestetään Helsingin Kulttuuritallolla 8.-9.5.2019. Ilmoittautuminen tapahtumaan alkaa 21.1.2019. Vuoden 2019 toukokuussa järjestettävillä Päihdepäivillä halutaan panostaa erityisesti lastensuojeluun ja läheistyöhön. Päihdepäivillä järjestetään 29 seminaaria kahden päivän aikana. Seminaarit järjestetään niin, että kävijä voi valita kaksi seminaaria per tapahtumapäivä. Lisäksi järjestetään oheisohjelmaa sekä laaja messuosasto.

Päihdepäivät-suurtapahtumaa on järjestetty jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Vuodesta 2014 tapahtumaa on järjestänyt EHYT ry yhteistyössä Ehkäisevän päihdetyön järjestöverkoston kanssa. Vuonna 2019 tapahtuma järjestetään Helsingin Kulttuuritalolla 8.-9.5. Tapahtuma kokoaa vuosittain yhteen sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset, päättäjät, opiskelijat ja vapaaehtoiset yhteisen aiheen ääreen. Vuonna 2018 tapahtumassa vieraili 1400 henkilöä kolmen päivän aikana.

Lue lisää: Päihdepäivät 2019 (Helsinki 8.-9.5.2019)