NUORI2019 - valtakunnalliset nuorisotyöpäivät (27.-28.3.2019)

27.-28.3.2019
Valtakunnallinen tapahtuma
Turku (Logomo)

NUORI2019 - valtakunnalliset nuorisotyöpäivät on vuoden 2019 merkittävin nuorisoalan suurtapahtuma. Tapahtuma järjestetään Turun Logomossa 27.-28.3.2019. Tapahtuman paikallisena yhteistyökumppanina toimii Turun nuorisopalvelut, ja ohjelmaa rakennetaan yhdessä nuorisoalan osaamiskeskusten kanssa.

Lue lisää: www.alli.fi/nuori2019

Jyty on NUORI2019-tapahtuman pääyhteistyökumppani

Jyty on NUORI2019-tapahtuman yksi pääyhteistyökumppaneista. Yhteistyön tavoitteena on luoda yhdessä nuorisoalan toimijoille uusia areenoita nuorisotyön ammatillisuudesta ja toimijoiden hyvinvoinnista keskustelemiseen.

“Nuorten hyvinvoinnin edistäminen ei ole ihan yksinkertaista hommaa, mutta sen ainakin tiedämme, ettei hyvinvointia pystytä edistämään ilman hyvinvoivia nuorisotyön ammattilaisia. Tästä syystä ja näiden teemojen äärellä teemme ilolla yhteistyötä Jytyn kanssa valtakunnallisten nuorisotyöpäivien yhteydessä.”, kommentoi Allianssin tapahtumatuottaja Tiitus Uusoksa.

“Me Jytyssä haluamme varmistaa, että jokaisella nuorisotyön toimijalla on vaadittava osaaminen sekä turvallinen työympäristö. Maailma muuttuu ja nuorisoalan osaajien tulee pysyä tässä muutoksessa mukana - sen takia on tärkeää, että alan toimijat kokoontuvat yhteen kouluttautumisen ja verkostoitumisen äärelle. Tämän parissa Allianssi on tehnyt vuosien ajan hyvää työtä.”, iloitsee Jytyn suunnittelija Pekka Laukkanen.

Jyty tuottaa tapahtumaan toimijoiden hyvinvointia ja nuorisotyön ajankohtaisia teemoja käsittelevää ohjelmaa. Lisäksi kaikki jytyläiset voivat osallistua tapahtumaan alennetulla hinnalla. Alennus on -25 € tapahtuman lipuista, se on suunnattu kaikille Jytyn jäsenille ja se on voimassa kaikissa hintaluokissa tapahtumaan saakka.

Alennuksen saa aktivoitua syöttämällä koodin JYTY2019 ilmoittautumislomakkeen alennuskoodikenttään.

Lisätietoja:
Allianssin tapahtumatuottaja Tiitus Uusoksa, p. 044 722 9356, tiitus.uusoksa@alli.fi
Jytyn suunnittelija Pekka Laukkanen, p. 040 757 9565, pekka.laukkanen@jytyliitto.fi