Nuori2017 (27.–29.3.2017)

27.-29.3.2017
Valtakunnallinen tapahtuma
Tampere

Nuoriso- ja kasvatusalan suurin ammattilaistapahtuma NUORI2017 kutsuu kohtaamaan, verkostoitumaan ja käymään yhteiskunnallista keskustelua. Tapahtuma järjestetään Tampereella 27.–29.3.2017. ja päätapahtumapaikkana toimii Tampere-talo. Ohjelmaa järjestetään myös muun muassa Tampereen yliopiston Linnassa ja Monitoimitalo 13:ssa sekä kirkoissa.

Toista kertaa järjestettävän tapahtumaan odotetaan noin 2500 osallistujaa, kuten kuntien, seurakuntien ja järjestöjen nuorisotyöntekijöitä, työpaja-ammattilaisia, varhaiskasvatuksen ja perhetyöntekijöitä, nuorisotoimenjohtajia, virkamiehiä ja alan tutkimusta tekeviä nuorisotutkijoita sekä opiskelijoita. NUORI2017 katsoo ennen kaikkea tulevaan, etsii ja luo uutta. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Suomen Nuorisoyhteistyö - Allianssi, Kirkkohallituksen kasvatus ja perheasiat, Valtakunnallinen työpajayhdistys ja Nuorisotutkimusseura.

Lisätietoja tapahtumasta ja ilmoittautuminen: http://nuori2017.fi/

Jyty on tapahtuman pääyhteistyökumppani

Jyty nostaa esiin ohjelmassaan:
- tiistaina 28.3. rahoituksen vaikutukset nuorisotyön työsuhteisiin sekä
- keskiviikkona 29.3. moniammatillisen yhteistyön nuorten palveluissa.

Olemme myös näytteilleasettajana messuosastolla D1.

Lue myös Jytyn tiedote aiheesta (27.3.): Jyty: Ylityökorvaukset hiertävät nuoriso- ja järjestötyössä