NOLO 2016 (28.-29.4.)

28.-29.4.2016
Valtakunnallinen tapahtuma
Helsinki, Helsinki Congress Paasitorni

​Terveydenhuollon Sihteerit ry sekä Vastaanottohoitajat ja osastonsihteerit ry järjestävät koulutuspäivät Helsingissä 28.-29.4.2016. Koulutuspäivät ovat lisäksi Pohjoismaisten lääkärinsihteeriyhdistysten (NOLO) kongressi, joka järjestetään joka 3. vuosi. Paikkana on Helsinki Congress Paasitorni (Paasivuorenkatu 5 A).

Terveydenhuollon Sihteerit ry sekä Vastaanottohoitajat ja osastonsihteerit ry ovat tarjonneet laadukkaita koulutuspäiviään jo usean vuosikymmenen ajan, mutta vuosi 2016 on todellinen huippuhetki yhdistysten taipaleella, sillä nyt koulutuspäivät toteutetaan yhteistyönä. Tarjolla on tuttuun tapaan asiantuntijoiden pitämiä ajankohtaisia luentoja, mutta nyt myös kansainvälisyyttä.

Molemmat järjestäjäyhdistykset ovat Pohjoismaisten lääkärinsihteeriyhdistysten yhteistyöelimen, NOLOn, jäseniä. NOLOn puitteissa järjestetään kongressi vuorotellen eri Pohjoismaissa joka kolmas vuosi, ja vuonna 2016 Suomella on ilo ja kunnia toimia isäntämaana. Vuoden 2016 koulutuspäivät ovatkin sekä koulutuspäivät että pohjoismainen kongressi eli tarjolla on perinteisiä koulutuspäiviä kansainvälisempi ja monipuolisempi tilaisuus edullisella osallistumismaksulla.

Edellinen pohjoismainen kongressi järjestettiin Suomessa vuonna 2001, joten tähän harvinaiseen tilaisuuteen kannattaa tarttua! Luennot ovat suomeksi ja pohjoismaisten yhdistysten edustajien puheenvuorot tulkataan suomeksi.

Koulutuspäivien ohjelma ja ilmoittautuminen:
www.terveydenhuollonsihteerit.fi/