Linnanmäen perhepäivä (10.6.2017)

10.6.2017 13:00-18:00
Helsinki (Linnanmäki)

​Jytyn Etelä-Suomen alue järjestää perinteisen Linnanmäen perhepäivän lauantaina 10.6.2017. Suomen suosituin matkakohde tarjoaa loistavat puitteet mahtavalle yhdessäololle, joten lähde mukaan koko perheen voimin ja vietä ainutlaatuinen päivä kanssamme. Huvipuisto on avoinna klo 13-21. Jytyllä on ständi ravintolatilan aulassa klo 13-18. Tervetuloa moikkaamaan meitä ja pyörittämään onnenpyörää.

Vuonna 2017 Jytyn jäsen voi hankkia rannekkeet (ei ostorajoitusta) edukkaasti hintaan 32€/hlö Linnanmäen lippukassoilta tapahtumapäivänä Jytyn jäsenkorttia näyttämällä ja nauttia maittavasta ruuasta yhdessä toisten jytyläisten kanssa. Hupiranneke oikeuttaa pääsyyn kaikkiin huvipuistolaitteisiin pituusrajat huomioiden.

Ranneke aktivoituu ensimmäisellä laitteella ja on voimassa koko kyseisen päivän. Hupirannekkeen voi aktivoida minä päivänä tahansa kauden 2017 aikana. Linnanmäen huvipuistoalueella ei ole sisäänpääsymaksua.

Etukäteen ei tarvitse muuta kuin merkata päivä kalenteriin ja ilmoittautua ruokailuun (maksullinen).

Linnanmäellä esiintyy lauantaina 10.6. Jokeri Pokeri Box ja Pete Parkkonen.

Kurkkaa tapahtuman ajankohtaiset tiedot Facebookista.

Lintsin yhteinen ruokailu klo 14-17:00 ravintola Spassossa

Linnanmäellä tapaamme kaikki yhdessä klo 14-17 ravintola Spassossa. Tarjolla on maukas lämmin ruoka salaatteineen ja jälkiruokana kahvi/ tee.

Jytyn yhteisen ruokailun hinnat:

- Ruokailu aikuinen: 10€ (jäsen)
- Ruokailu aikuinen: 15€ (ei jäsen)
- Ruokailu lapsi (3-10v.): 5€

Yhteisruokailuun ilmoittautuminen viimeistään 4.6.2017 mennessä TÄSTÄ