Likkojen lenkki (11.8.2018)

11.8.2018 10:30-17:00
Oulu

Jyty Pohjois-Suomi menossa mukana likkojen lenkillä Oulussa 11.8.2018. Ikinuori satavuotias Jyty on mukana valtaamassa Oulun Raatin stadionia yhdessä tuhansien likkojen kanssa Likkojen Lenkillä. Ilo, naisenergia, liikunta ja viihde kohtaavat naisille suunnatussa juoksu- ja kävelytapahtumassa, jossa viihdyt koko päivän.​

Upeiden lenkkimaastojen ja kahden eripituisen reitin lisäksi vaihtoehtona on osallistua ohjattuihin liikuntatunteihin tapahtuma-alueella tai Rock the City -kaupunkiseikkailuun. Viihdettä Likoille tarjoaa upeaääninen Suvi Teräsniska sekä Marko Vainion hulvaton dragqueen-show. Osallistujia palvelee laaja Tapahtumatori tuote-esittely- ja myyntipisteineen – mukana luonnollisesti Jyty-teltta jossa voit käydä tapaamassa jytyläisiä toimijoita ja noutamassa jäsenlahjasi! Tapahtuman päättää LenkkiPiknik.

Oulun Raatissa likkojen viihtyvyydestä vastaavat Suvi Teräsniska sekä Marko Vainion hulvaton dragqueen-show!

PARAS PUKU KISA

Perinteinen Paras Puku –kisa antaa väriä Lenkkipäivään; tänä vuonna teemana on ihana-kamala Ysäri!
Katso lisää Likkojen Lenkin Kilpailut-sivulta.

ILMOITTAUDU NÄIN :

ILMOITA OSALLISTUMISESTASI ALUETOIMISTOON 31.5. MENNESSÄ, NIIN SAAT TAPAHTUMAPASSIN JYTYN JÄSENHINTAAN 30,-

Tiedustele omasta Jyty-yhdistyksestäsi mahdollista yhdistyksen osallistumistukea!

Ilmoittautumiset sähköpostilla pirjo.huusko@jytyliitto.fi
- nimi
- yhdistys
- sähköposti
- puhelinnumero

OSALLISTUMISMAKSU SISÄLTÄÄ:

• Sisäänpääsy Suomen Parhaaseen Naisten Tapahtumaan ja huippuviihdettä!
• Lenkkieväspaketti
• Tapahtumatori tulvillaan tuote-esittelyä ja yhteistyökumppaneidemme huipputarjouksia
• Varusteiden vaihto- ja peseytymistilat sekä tavara- ja vaatesäilytys (1 e)
• Juomapisteet ja esiintyjät reitin varrella
• Ensiapupiste tapahtuma-alueella

LENKKIPAIDAT

Laadukkaat Lenkkipaidat Likoille tuottaa 2018: Yvette Finland Oy. Lenkkipaita ei sisälly osallistumismaksuun. Kun haluat tilata laadukkaan vuoden 2018 Lenkkipaidan voit tehdä sen pian Yveten verkkokaupasta. Lue lisää täältä >> .
Osallistumismaksu ei sisällä tapaturmavakuutusta.

PÄÄSYLIPPU

Tapahtuman pääsylippu toimitetaan sinulle tulostettavana lippuna ilmoittautumisessa antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn joko tulostettuna paperilippuna tai sähköisenä lippuna älypuhelimen näytöltä. Lippu tulee vaihtaa osallistujarannekkeeseen Likkojen Lenkin infopisteessä tapahtumapäivänä. Emme lähetä osallistujarannekkeita postitse.

HUOM! Pidäthän hyvää huolta osallistujarannekkeestasi; vain sillä pääset tapahtuma-alueelle.

LISÄINFOA www.likkojenlenkki.fi tai pirjo.huusko@jytyliitto.fi

Keväisin terveisin