Jyty 100: Jytyn syyspäivät (7.-9.9.2018)

7.-9.9.2018
Valtakunnallinen tapahtuma
Tampere

Jytyn 100-vuotisjuhlavuoden päätapahtuma on syyspäivät, joka suunnataan kaikille Jytyn jäsenille. Ohjelmassa mm. liikuntaa, kisailuja, yhteistyökumppaneiden esittelyjä, virkistäytymistä, musiikkia ja ennen kaikkea mukavaa yhdessäoloa. Lauantai-illan tähtiesiintyjinä nähdään Heikki Silvennoinen band ja Heikki Hela. Tapahtumapaikkoina ovat kaunis Pyynikin alue, Pyynikin kesäteatteri ja Hotelli Rosendahl. Tule mukaan Tampereelle juhlistamaan vuosisadan liittoa!

Ohjelma:

Perjantai 7.9.
- Illallinen hotelli Rosendahlissa. Illallisen jälkeen karaokekisa, jossa julistetaan syyspäivien karaokemestari 2018. Perjantain illalliselle on luvassa myös yllätysohjelmaa.

Lauantai 8.9.
- Pyynikin urheilukentällä leikkimielistä kisailua, yhteistyökumppaneiden esittelyä, musiikkia ja mukavaa yhdessäoloa. Kenttälounas.
- Iltapäivällä Varalan urheiluopistolla liikutaan liikunnanohjaajien vetämänä: mm. kalliolaskeutumista, lattareita ja kulttuurikävelyä Pyynikin maisemissa. Varalassa pääsee myös saunomaan ja uimaan.
- Illalla terassitreffien kautta lähdetään juhlimaan 100-vuotiasta liittoa Pyynikin kesäteatterille. Pyynikillä esiintyvät Heikki Silvennoinen band + Heikki Hela. Mukana on myös muita esiintyjiä, jotka julkistetaan kesän aikana. Hotelli Rosendahlin yökerho Joselin’sissa Olli Kärjen bändi tanssittaa ja viihdyttää.

Sunnuntai 9.9.
- Syyspäivien päättäjäiset ja kotiinlähtö.

Hinnat:

Osallistumismaksu 25 euroa sisältää ohjelman, em. kuljetukset ja lauantain kenttälounaan.
Lisämaksusta seuraavat:
- perjantain illallinen, 25 euroa
- lauantain iltajuhla, 25 euroa
- Flowpark, 25 euroa
- majoitus paikasta riippuen

Jälki-ilmoittautuminen ilman majoitusta 13.-17.8.

Suuren kysynnän vuoksi syyspäiville voi vielä ilmoittautua jälkikäteen 13.-17.8. Syyspäiville mukaan mahtuu kyllä, mutta majoitus pitää varata itse omin neuvoin. Osa liikuntalajeista on myös täynnä, mutta vaihtoehtoja riittää kaikille.

Ilmoittautumislinkki ilmoitetaan myös Jyty Pirkanmaan nettisivuilla: jytypirkanmaa.jytyliitto.net/syyspaivat-2018/

Kuljetukset Tampereelle ja paikan päällä:

Jyty järjestää edulliset yhteiskuljetukset Tampereelle ympäri maata. Niistä tiedotetaan myöhemmin tarkemmin.
Kaikkina päivinä Jyty-bussit sekä katujuna kulkevat siirtymisajankohtien aikana majoitus- ja tapahtumapaikkojen välillä.

Jokainen osallistuja saa Tampereella infopisteeseen ilmoittautuessaan syyspäivien selviytymispaketin.

Monipuolisen ja runsaan ohjelman vastuullisena järjestäjänä toimii Jyty Pirkanmaa ry.

Heikki Silvennoinen ja Heikki Hela