Educa-messut (26.-27.1.2018)

26.-27.1.2018
Valtakunnallinen tapahtuma
Helsinki (Messukeskus)

Educa-messut on opetus- ja kasvatusalan suurin vuosittainen tapahtuma. Se koostuu Suomen suurimmasta alan näyttelystä ja Opetusalan ammattijärjestön OAJ:n järjestämästä korkeatasoisesta, kävijöille veloituksettomasta luento-ohjelmasta. Laaja näyttely esittelee opetusalan uusimmat välineet ja tekniset ratkaisut.

Koulunkäynnin ohjaajat ja koulunkäyntiavustajat ovat Jytyn keskeisimpiä ammattialoja, ja siksi olemme paikan päällä esittelemässä ammattialatoimintamme keskeisiä kuulumisia ja uusia tuulia. Tervetuloa tutustumaan – messuosastomme löydät Helsingin messukeskuksen 6P-käytävältä.

Educa-messut ovat avoinna yleisölle perjantaina 26.1.2018 klo 10–18 ja lauantaina 27.1.2018 klo 10–17.

Tapahtumaan pääsee veloituksetta sisään rekisteröitymällä kävijäksi joko ennakkoon netissä tai paikan päällä. Lisätietoa: http://educa.messukeskus.com/

Messuosastomme löydät Helsingin messukeskuksen 6P-käytävältä. Kaikille jytyläisille jäsenille on paikan päällä luvassa yllätyslahja, tule sinäkin noutamaan omasi.