Educa-messut (26.-27.1.2018)

26.-27.1.2018
Valtakunnallinen tapahtuma
Helsinki (Messukeskus)

Educa-messut on opetus- ja kasvatusalan suurin vuosittainen tapahtuma. Se koostuu Suomen suurimmasta alan näyttelystä ja Opetusalan ammattijärjestön OAJ:n järjestämästä korkeatasoisesta, kävijöille veloituksettomasta luento-ohjelmasta. Laaja näyttely esittelee opetusalan uusimmat välineet ja tekniset ratkaisut.

Koulunkäynninohjaajat ja koulunkäyntiavustajat ovat Jytyn keskeisimpiä ammattialoja, ja siksi olemme paikan päällä esittelemässä ammattialatoimintamme keskeisiä kuulumisia ja uusia tuulia. Tervetuloa tutustumaan – messuosastomme löydät Helsingin messukeskuksen 6P-käytävältä.

Educa-messut ovat avoinna yleisölle perjantaina 26.1.2018 klo 10–18 ja lauantaina 27.1.2018 klo 10–17.

Tapahtumaan pääsee veloituksetta sisään rekisteröitymällä kävijäksi joko ennakkoon netissä tai paikan päällä. Lisätietoa: http://educa.messukeskus.com/

Messuosastomme löydät Helsingin messukeskuksen 6P-käytävältä. Kaikille jytyläisille jäsenille on paikan päällä luvassa yllätyslahja, tule sinäkin noutamaan omasi.