Kuntamarkkinat (14.-15.9.)

14.-15.9.2016
Valtakunnallinen tapahtuma
Helsinki (Kuntatalo)

​Kuntamarkkinat on Suomen ainoa julkisen hallinnon foorumi, jossa on esillä kaikki kunta-alan hallintosektorit. Myös valtion hallinto, yritykset ja yhdistykset ovat mukana kattavasti.

Tapahtuman järjestäjinä ovat Suomen Kuntaliitto ja Kuntalehti. Kuntaliitto tarjoaa jäsenkuntiensa edustajille huippufoorumin, jossa on esillä kunta-alan ajankohtaisimmat aiheet. Luvassa tiivis ohjelma, mutta mukava tunnelma seminaarien, tietoiskujen sekä kollegojen tapaamisten lomassa. Seminaareista vastaavat Kuntaliiton eri yksiköiden asiantuntijat.

Yritykset ja yhteisöt ovat mukana sekä näytteilleasettajina että järjestämässä tietoiskuja. Tietoiskut ovat 20 minuutin mittaisia esityksiä yrityksien tuotteista, palveluista sekä case-esimerkeistä yhteistyöstä kuntien kanssa.

Kuntamarkkinat on vuoden tärkein tapaamispaikka, jossa keskustellaan julkisen hallinnon ajankohtaisimmista asioista. Kuntamarkkinoilla on kävijöitä kahden päivän aikana noin 7 000. Näytteilleasettajia on paikalla 150 – 200.

Sisäänpääsy ja ohjelman tilaisuudet ovat maksuttomia. Tapahtumamme ei ole tarkoitettu opiskelijaryhmille, ikäraja 18 v.

Jyty kuntamarkkinoilla

Jyty osallistuu kuntamarkkinoille näytteilleasettajana. Jytyn sijainti näyttelyosastolla on K-kerros ja Osasto: J4.
Tule tutustumaan Jytyn näyttelyosastoon!

Lue lisää: www.kuntamarkkinat.fi/