Kuljetukset

Keskusjärjestöt ja ammattiliitot järjestävät yhteistyössä kuljetuksia Helsinkiin. Jyty kustantaa ainoastaan yhteiskuljetuksiin osallistuvien jytyn jäsenten matkat. Junalla tai muulla kyydillä kulkeminen on omakustanteista.

Tilauskuljetukset saapuvat Olympiastadionille ja lähtevät samasta paikasta. Olympiastadionilta kävellään loppumatka Jytyn kokoontumispaikan kautta Rautatientorille. Poliisin tiedotteen mukaan Rautatieasemalle johtavat kadut on suljettu ajoneuvoliikenteeltä.

Bussikuljetukset:

TAMPERE: https://www.lyyti.fi/group/Pirkanmaan_bussi_Mielenilmaisuun_1892015_0183

Tampereen bussikuljetuksen oma tapahtumasivu: https://www.facebook.com/events/1812207039005648/

TURKU: https://www.lyyti.fi/group/Turunbussi

VAASA, POHJANMAA: https://www.lyyti.fi/group/pohjanmaanbussi
Reitti: Pietarsaari- Vaasa-Seinäjoki
Pohjanmaan bussikuljetuksen oma tapahtumasivu: https://www.facebook.com/events/1646692015574353/

POHJOIS-SAVO: https://www.lyyti.fi/group/pohjoissavonbussi
Reitti: Iisalmi-Kuopio-Helsinki

ETELÄ-SAVO: https://www.lyyti.fi/group/kuljetusmikkeli

KAAKKOIS-SUOMI, ETELÄ-KARJALA JA KYMENLAAKSO: https://www.lyyti.in/kymenbussikuljetukset
Reitit: Imatra-Lappeenranta-Helsinki, Kouvola-Helsinki, Hamina-Karhula-Helsinki, Simpele- Imatra- Joutseno- Lappeenranta, Kotka-Pyhtää-Helsinki
Kaakkois-Suomen bussikuljetuksen oma tapahtumasivu: https://www.facebook.com/events/885920324828474/

POHJOISKARJALA:

KESKI-SUOMI: https://www.lyyti.fi/group/KeskiSuomen_bussi_Mielenilmaisuun_1892015_1863

SATAKUNTA: https://www.lyyti.fi/group/bussikuljetuspori
Lähtö Porin ja Rauman linja-autoasemien tilauslaitureista klo 7.00. Porin bussiin mahdollisuus nousta myös VT 2:n Harjavallan, Kokemäen ja Huittisten pikavuoropysäkeiltä (huom. ilmoittautumislinkki)

HÄME : https://www.lyyti.fi/group/hameenbussit
Reitit: Hämeenlinna-Helsinki, Lahti-Mäntsälä-Helsinki, Riihimäki-Hyvinkää–Helsinki
Hämeen bussikuljetuksen oma tapahtumasivu: https://www.facebook.com/events/686314211503832/

UUSIMAA:

MÄNTSÄLÄ-JÄRVENPÄÄ- KERAVA-HYRYLÄ:
Ilmoittautuminen tekstiviestillä numeroon 0400 985 937.
Aikataulut: klo 8.30 Mäntsälä linja-autoasema, klo 8.50 Järvenpää rautatieasema, klo 9.10 Kerava rautatie asema, klo 9.20 Hyrylä linja-autoasema, josta matka jatkuu rautatientorille.

HYVINKÄÄ: Hyvinkään Linjalasta kaksi bussia 9.00 ja yksi bussi 10.00 ajaen suoraan Rautatientorille ja takaisin 14.00. Ilmoittautumiset Kari Purmonen kari.purmonen@kone.com

LOHJA, VIRKKALA: linja-autoasema 9.00 – Lohjan linja-autoasema 9.15 – Nummela 9.35 – Hki rautatieasema 10.30. Ilmoittaudu mukaan: jounilinden@hotmail.com

TAMMISAARI: Lähtö linja-autoasema klo 08:40. Ilmoittaudu mukaan: marjo.karvonen@gmail.com tai 040 533 4090 (myös sms).

KARJAA: Lähtö linja-autoasema klo 9:00. Ilmoittaudu mukaan: marjo.karvonen@gmail.com tai 040 533 4090 (myös sms)

PORVOO: Lähtö kl.9.30, Porvoon linja-autoasema, ilmoittaudu mukaan: pamporvoo188@gmail.com , Järjestää PAM Porvoon seudun osasto ry.188.

ESPOO: JHL:n , OAJ:n , Super:n, JYTY:n paikalliset järjestöt järjestävät bussikyydin järjestöjen jäsenille Helsinkiin. Ilmoittautua voi linkistä: https://docs.google.com/forms/d/1LYJxl9QSATpXDz0RNEPNXY4We698bIiSEEwKA_PpK2A/viewform

HÄME:

JOKIOINEN: Lähtö klo 8.30, Jokioisten torilta. Ilmoittaudu mukaan 17.9. mennessä: Jukka Heinämäki, p. 040 748 8020

FORSSA: Lähtö klo 8.15, tilausajolaiturilta, Ilmoittaudu mukaan 17.9. mennessä: Jaana Saaranen, p. 050 379 9269, jaana.saaranen@selry.fi

PIRKANMAA:

MÄNTTÄ (VILPPULAN KAUTTA): Yhteydenotot Tero Rönni, puh.0400 742 743 tai sähköposti myynti@mantantilausliikenne.fi . Lähtö Mäntän linja-autoasemalta kello 6.30, kiertää Vilppulan kautta.

VALKEAKOSKI(Metalliliitto): Yhteydenotot Metallin aluetoimistoon
ira.lod-villberg@metalliliitto.fi tai 040 351 8813.

VAMMALA: (Metalliliitto, os. 345): Lähtö Vammalan bussiasemalta klo 7. Ilmoittaudu tekstiviestillä Jari Kaihlamäelle, p. 050 349 9304

POHJOIS-SUOMI:
PAM:n jäsenet: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry:n junakuljetus kohti etelää ja mielenilmausta torstaina 17.9.2015 klo 17.54. Vaihdamme makuuvaunulliseen yöjunaan Kemissä ja lähdemme sieltä klo 20.56.Oulusta juna lähtee klo 23.04 kohti Helsinkiä. Takaisin pohjoiseen lähdemme mielenilmauksen jälkeen klo18.23. Tarkemmat tiedot aikatauluista ja mielenilmaukseen osallistumisesta lähetetään ilmoittautumisen jälkeen. Ilmoittautumiset mahdollisimman pian osoitteeseen rovaniemi@pam.fi

Kimppakyytejä tarjolla:
Seuraa Facebookissa kimppakyytejä mielenilmaukseen tarjoavia ryhmiä esimerkiksi Uudellamaalla: https://www.facebook.com/groups/891707767570962/?hc_location=ufi

Pääkaupunkiseudun yhteiskuljetukset mielenosoitukseen:

SAK:n toimesta ollaan järjestämässä pääkaupunkiseudulla liitännäiskuljetuksia Olympiastadionille ja Ruoholahden metroasemalle. Paluukuljetukset lähtevät Olympiastadionilta.

Kuljetuksien reitit:

Auto 1: Espoon asema. Reitti: Espoon asema - Latokaski - Nöykkiö - Espoonlahti - Matinkylän liittymä/Iso Omena - Ruoholahden metroasema
Auto 2: Leppävaara/Läkkitori. Reitti: Leppävaara/Läkkitori - Otaniemi - Tapiola - Ruoholahden metroasema
Auto 3: Keimola, Nesteen asema. Reitti: Keimola - Nesteen asema - Jumbo - Tammisto - Ylästö - Myyrmäki - Olympiastadion
Auto 4: Korson asema. Reitti: Korson asema - Havukoski - Hiekkaharju - Tikkurilan asema - Olympiastadion
Auto 5: Malminkartano. Reitti: Malminkartano - Latokaski - Pohjois-Haaga - Ruskeasuo - Olympiastadion
Auto 6: Tapulikaupunki. Reitti: Tapulikaupunki - Malmi - Pihlajamäki - Latokartano - Viikki - Siilitien metroasema - Olympiastadion
Auto 7:  Vaarala. Reitti: Vaarala - Heikinlaakso - Hakunila - Vaarala - Jakomäki - Kivikko - Kontulan metroasema - Olympiastadion

>Yhteiskuljetuksien aikataulut

Perjantaina 18.9 ajossa olevat kaukojunat:

Joensuu – Helsinki S2 lähtee: 5:28 saapuu: 9:36
Seinäjoki – Helsinki IC40 lähtee: 5:38 saapuu: 8:52
Kokkola – Helsinki S42 lähtee: 5:20 saapuu: 9:30
Oulu – Helsinki S46 lähtee: 5:05 saapuu: 11:30
Kuopio – Kouvola – Helsinki IC70 lähtee: 5:37 saapuu: 9:48
Jyväskylä – Tampere – Helsinki S80 lähtee:5:20 saapuu:8:30
Lappeenranta – Helsinki IC102 lähtee: 5:46 saapuu: 7:48
Tampere – Helsinki IC160 lähtee:5:33 saapuu: 7:17
Lahti – Helsinki 236 lähtee: 5:37 saapuu: 6:40
Vaasa – Seinäjoki – Helsinki S440/S42 lähtee:5:50 saapuu: 9:30
Pori – Tampere – Helsinki IC460/S80 lähtee: 5:20 saapuu: 8:30
Turku – Helsinki IC942 lähtee: 5:37 saapuu: 7:34

Myös mm. Onnibussit liikennöivät.

Seuratkaa aikatauluja ym. viestejä myös tapahtuman fb-sivuilla.