Enemmän irti jytystä - Tule mukaan!

Nyt kannattaa alkaa harkitsemaan matkalaukun pakkaamista, sillä seuraava Enemmän irti Jytystä koulutus lähestyy. Enemmän irti Jytystä tarjoaa paljon hyödyllistä tietoa ja tutustut uusiin ihmisiin. Tällä kertaa voit unohtaa matkatavaroista pois hätäraketit, aikaisemmat kurssit ovat saaneet erinomaista palautetta.

• Todella asiansa osaavat luennoitsijat eli paljon tuli uudelle jäsenelle just sitä asiaa mitä oli kuulla ja tietää.
      • Koko kurssi kokonaisuudessaan, tapasi uusia mukavia ihmisiä
      • On mukava jakaa kokemuksia muiden kanssa. Saa uusia ideoita. Tuli uutta tietoa omaan arkipäivän työhön ja työssäjaksamiseen.
      • Mukava leppoisa ilmapiiri. Hyvät selväsanaiset luennoijat. Asiapaketti hyvin koottu, oli helppo ymmärtää esimerkkien avulla.
      • Tutustua uusiin ihmisiin. Avoin keskustelu luentojen aikana herätti hyviä keskusteluita. Aikataulu oli sopivan tiivis ja ruoka maittavaa.
      • Tuli todella paljon uutta asiaa. Lisäksi sain neuvoja juuri oman työpaikkani tilanteeseen.
      • Kaikki oli hyvää, onnistunut viikonloppu. Viimeisen päälle hyvin järjestetty ja organisoitu.
      • Rentous, silti pysyttiin aiheessa
      • jne...

Kenelle tarkoitettu

Kurssi on suunnattu alle 3-vuotta Jytyssä olleille jäsenille tai sellaisille, jotka eivät ole olleet aikaisemmin mukana aktiivisesti Jytyn toiminnassa.

Kustannukset

Lompakkoa ei tarvitse kaivaa esiin.  Tämä on jäsenetu. Jyty kustantaa kaiken, eli majoituksen (2-hh), ruokailut, ohjelman ja maksaa matkat. Kustannusten maksaminen edellyttää läsnäoloa kurssilla koulutusosuuksien ajan. Yhden hengen huoneen lisämaksu on keskimäärin 45 €.

• Opit tuntemaan velvollisuutesi ja oikeutesi työntekijänä
      • Saat tietoa omasta työehtosopimuksesta (työaika, lomat, palkkaus)
      • Miten vaikutat Jytyn toimintaan ja kuinka pääset mukaan
      • Tietoa työssäjaksamisesta esimerkein ja eloisasti kerrottuna
      • Saat tietää, mitä Jyty tarjoaa sinulle

Enemmän irti Jytystä vuonna 2018

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:

Ilmoittautumislomakkeeseen ei edellytetä yhdistyksen koulutusvastaavan allekirjoitusta / hyväksyntää eikä myöskään laskutustieto-osiota tarvitse täyttää.

Kurssille otetaan max. 25 osanottajaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli ilmoittautuneita on enemmän, voidaan perustaa kaksi rinnakkaisryhmää.

Lisätietoja voit kysyä koulutusasiantuntija Tomi Engströmiltä p. 020 789 3726 tai sähköpostitse tomi.engstrom(at)jytyliitto.fi

Matka- ja majoitusasioissa sinua neuvoo koulutussihteeri Pia Kiviniemi p. 020 789 3727 tai sähköpostitse pia.kiviniemi(at)jytyliitto.fi