Alueiden viikonloppukurssit

​Aluetoimistot

Yhdistys kannustaa jäseniään hakeutumaan keskustoimiston ja aluetoimistojen järjestämille kursseille. Alueet järjestävät jäsenille suunnattuja viikonloppukursseja. Kaikille jäsenille suunnattuja ovat työhyvinvointipäivät. Lisäksi yhdistysten toimihenkilöille ja aktiiveille on tarjolla yhdistys- ja järjestötoimintaan liittyviä koulutuksia. Voit osallistua myös toisen alueen viikonloppukursseille.

Yhdistyksen koulutusvastaava tiedottaa Jytyn kursseista omille jäsenilleen.  Löydät ne myös Jytyn koulutuskalenterista. Yhdistys kustantaa viikonloppukurssien osanottomaksun pääsääntöisesti kokonaan tai osittain. Ilmoittautuminen kursseille yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Yhdistys

Yhdistykset järjestävät jäsenilleen myös omia koulutus- ja virkistystapahtumia. Yhdistykset tiedottavat näistä suoraan jäsenilleen tai omien kotisivujensa kautta. Yhdistykset voivat hakea tukea koulutuksilleen TJS-opintokeskuksesta.