Yksityisen alan neuvottelupäivät

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 25.8.2019
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Jytyn yksityisen alan henkilöstön edustajien neuvottelupäivillä käydään läpi ajankohtaisia yksityisalojen työehtosopimuksiin liittyviä asioita ja Tes-ryhmien edunvalvontaa sopimusaloittain.

Tavoitteena on koota yhteen saman työpaikan ja sopimusalan jäseniä. Neuvottelupäivät antavat tietoa ja tukea yksityisen alan henkilöstön edustajille heidän tehtävissään.​​ Päivien aikana osallistujat tutustuvat muiden yksityisen alan yhdistysten  toimiviin henkilöstönedustajiin sekä vaihtavat kokemuksia toimivista käytännöistä. Neuvottelupäivillä keskustellaan omaan työhön ja työpaikkaan liittyvistä ajankohtaisista teemoista, työehtosopimuksista ja kehitysnäkymistä.

Neuvottelupäivät antavat sinulle tietoa ja tukea tehtävässäsi. Päivien aikana tutustut muiden yksityisenalan yhdistysten henkilöstönedustajiin sekä vaihdat kokemuksia toimivista käytännöistä.

Kouluttajina  neuvottelupäivillä ovat Jytyn yksityisen alan sopimusvastaavat.​

Ohjelma

Koulutuspäivien ohjelma julkaistaan lähempänä päiviä. Päivien aikana käydään läpi ajankohtaisia edunvalvonta asioita sekä ajankohtaiset tes-kysymyksiä pienryhmissä.

Osallistumisoikeus

on pääluottamusmiehillä, luottamusmiehillä, työsuojeluvaltuutetuilla, työsuojelutoimikunnan jäsenillä, yhteistoimintaedustajilla ja yhdistysten puheenjohtajilla (vaihtelee eri sopimusalojen välillä). Lisäksi pääsääntöisesti edellä mainittujen varaedustajilla (vaihtelee eri sopimusalojen välillä).

Matkustaminen

Liitto maksaa palkalliseen koulutukseen oikeutettujen (myös kaikkien varaluottamusmiesten) osalta kurssimaksun ruokailuineen ja majoituksineen sekä matkat Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava koulutussihteerin kanssa.

Lisätietoja

Lisätietoja käytännön järjestelyistä koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Neuvottelupäivien ohjelma lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 020 789 3760 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.