Työsuojelupäivät

Kurssin sisältö

• ​​

Osallistumisoikeus

Koulutukseen ovat oikeutettuja osallistumaan pääluottamusmies, luottamusmies, työsuojeluasiamies tai vastaavassa asemassa oleva sekä  työsuojelutoimikunnan jäsenet ja varajäsenet,  yhteistoimintaelimen jäsenet  ja varajäsenet. Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen  saattaa hieman poiketa yksityisellä,  kirkon ja AVAINTES aloilla. Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Kurssilla on 50 paikkaa. Kurssille otetaan ensisijaisesti työsuojeluvaltuutetut  ja -varavaltuutetut, pääluottamusmiehet ja työsuojelutoimikunnan jäsenet. Mikäli tilaa on, niin ilmoittautumisjärjestyksessä muut koulutukseen oikeutetut henkilöt.

Kustannukset

Liitto maksaa palkalliseen koulutuksen oikeutettujen kurssipaketin ja matkat.  Matkat maksetaan  Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava kurssisihteerin kanssa.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä  koulutussihteeriin.