Työhyvinvointipäivät

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 20.4.2018
Koulutuksen tyyppi: Alueiden viikonloppukurssit

Kurssin sisältö

Tutustu Jytyn Etelä-Suomen alueen Työhyvinvointipäivien ohjelman sisältöön tästä Tyhy-päivät 19.-20.5.2018 Tuusula OHJELMA.docx

Osta itsellesi myös Firstbeat Hyvinvointianalyysi

Firstbeatin Hyvinvointianalyysi kuvaa palautumisesi riittävyyttä ja auttaa tunnistamaan stressaavat tekijät työssä ja vapaa-ajalla. Lisäksi se arvioi unen laatua ja riittävyyttä sekä auttaa löytämään ratkaisun paremman palautumisen saavuttamiseksi. Hyvinvointianalyysi kertoo myös, oletko riittävän aktiivinen ja onko harjoittelusi riittävän tehokasta saadakseen aikaan positiivisia terveysvaikutuksia ja kohottaakseen kuntoasi.

Hyvinvointianalyysi toteutetaan 3vrk syväanalyysina kotiin toimitettavan mittalaitteen avulla. Laite mittaa sykettä ja sykevälivaihtelua. Ammattilaisen palautekeskustelussa saat palautteen analyysista sekä vinkit tulosten parantamiseen. Saat myös kattavan raportin itsellesi.

Mittaus pohjautuu yli 20 vuoden tutkimustyöhön ja kokemukseen sykkeeseen ja sykevälivaihteluun perustuvista menetelmistä. Firstbeat tuo lähes laboratoriotarkan ja huippu-urheilijoidenkin suosiman analyysin hyödyt kaikkien saataville.

Mittaus toteutetaan ennen työhyvinvointiviikonloppua huhti-toukokuun aikana. Palaute annetaan ennen työhyvinvointiviikonlopun varsinaisen ohjelman alkua 19.5.2018. Mikäli haluat mittauksen on se omakustanteinen, kurssilaisille erikoishintaan: 139€/hlö (norm.199€/hlö), sis. alv. 24%. . Lisätietoja tästä: Tyhy-päivät 19.-20.5.2018 Tuusula Firstbeat Hyvinvointianalyysi.pdf

Osallistumisoikeus

Työhyvinvointipäivät ovat avoimia kaikille Jytyn jäsenille.

Kustannukset

Kurssipaketin hintaan sisältyy: luennot, majoitus, ruokailut, päivällinen ja ohjattu liikunta. Hinnat 1hh/huoneessa  226,00 € / hlö, 2hh huoneessa 195,00 € / hlö.Kurssipaketti ilman majoitusta ja päivällistä on 107,00 € / hlö.

Jäsen, ota yhteyttä yhdistyksesi koulutusvastaavaan ja tiedustele kurssipaketin ja matkojen korvaamisesta ja sovi ilmoittautumistavastasi.  Yhdistykset pääsääntöisesti korvaavat kurssipaketin joko kokonaan tai osittain omavastuuosuudella. Kannattaa kysyä myös työnantajalta tukea kustannuksiin.

Liitto laskuttaa kurssipaketin sovitulla tavalla tilaisuuden jälkeen.

Sisällöstä: Satu-Maarit Urtti(at)jytyliitto.fi.

Kustannuksista ja ilmoittautumisista: Pia Kiviniemi(at)jytyliitto.fi , puhelin 040 554 9555

Ilmoittautumiset 20.4 mennessä

Ilmoittaudu Jässärin kautta tai ilmoittautumislomakkeella ,Uudenmaan aluetoimisto, järjestöasiamies Pia Kiviniemi, sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Muista mainita yleisinfo- kohdassa mahdolliset ruoka-allergiat. Ilmoita myös mahdollinen yhteiskuljetustarpeesi Järvenpään rautatieasemalta Gustavelundiin. Varaamme yhteiskuljetuksen tälle välille tarpeen mukaan.
Kaikille ilmoittautuneille lähetetään vielä viikolla 13-14 kysely halukkuudesta osallistua omakustanteisesti (139,00 €) Firstbeat hyvinvointianalyysiin. Ilmoittautuneille lähetetään vielä vahvistuskirje noin neljä viikkoa ennen kurssin alkua.