Sosiaalialan ammatilliset opintopäivät

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 16.9.2018
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Ilmoittautumisaikaa jatkettu 23.9.2018

Sosiaalialan opintopäivät tarjoavat erinomaisen tilaisuuden uusien tietojen ja näkökulmien saamiseen, ideoiden kehittelyyn ja testaamisen sekä kokemusten ja hyvien käytäntöjen vaihtoon. Pääset syventymään tehtäväsi ytimeen ja oman työroolisi kehittämiseen. Opintopäivät on suunnattu kaikille sosiaalialan tehtävissä toimiville Jytyn jäsenille.

Sosiaalialan opintopäivillä 2018 aiheina

- Psyykkisten voimavarojen vahvistaminen
- Tunnista narsisti ja persoonallisuushäiriöinen asiakastyössä
- Jääkiekkoilija Marko Jantusen selviytymistarina
- Tunteiden tunnistaminen ja säätely

Kurssin ohjelma

Kustannukset

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Kurssipaketin hinta on 205 €, joka sisältää majoituksen kahden hengen huoneessa, kaikki ruokailut / välitarjoilut sekä ohjelman. Yhden hengen huoneen lisä on 46,50 €.

Kurssipaketti ilman majoitusta  maksaa 144 € sisältäen ohjelman ja kaikki ruokailut / välitarjoilut.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Alle 12-vuotiaiden lasten vanhemmat voivat hakea lastenhoitoavustusta. Lisätietoja ja ohjeet tämän linkin takaa.

Osallistumisoikeus

Sosiaalialan tehtävissä toimivat Jytyn jäsenet
Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä, tällöin osallistumismaksu on 100 € korkeampi

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen onnistuu Jässärin Kurssit-osiossa tai ilmoittautumislomakkeella.
Ilmoittautumislomakkeen voit lähettää sähköpostitse osoitteeseen koulutus@jytyliitto.fi