Sihteeri- ja hallintotyön ammatilliset opintopäivät, Sokos hotelli Presidentti

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 28.4.2017
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö

Jytyliiton sihteeri- ja hallintotyön ammatilliset opintopäivät ovat ammattilaisten kohtaamispaikka,
joka tarjoaa tilaisuuden päivittää tiedot ja taidot tehokkaasti - saada uusia ideoita ja energiaa työhön.
Opintopäivillä kuulet alan muutoksista, saat hyödyllisiä vinkkejä asiantuntijoilta sekä tilaisuuden tutustua
ja keskustella kollegoiden kanssa työn haasteista ja huippuhetkistä.

Sihteerityön ammatilliset ajankohtaispäivät tarjoavat käytännön työhön liittyviä aiheita, ajantasaista tietoa
ja hyödyllisiä työkaluja, joita sihteerin tehtävissä tarvitaan.
Saat tietoa miten työn muuttuessa voidaan luoda ja vahvistaa myönteisiä toimintamalleja sekä miten
oma osaaminen ja asenne vaikuttavat hyvinvointiisi ja työsi tuloksiin

20.-21.5.2017, Original Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4, HELSINKI

vahvistuskirje osallistujille ja tarkemmat ohjeet lähetetään 5.5.2017

Osallistumisoikeus ja vahvistus paikasta

Päivät on suunnattu kaikille Jytyn sihteeri-, toimisto- ja hallintotehtäviä hoitaville jäsenille.
Opintopäivien vahvistuskirje lähetetään osallistujille 5.5.2017

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei Jytyn jäseniä, mutta tällöin osallistumismaksu on 400€ korkeampi.

Sihteeri- ja hallintotyön opintopäivät 2017 ohjelma.docx

Miksi osallistua?

Ohjelmassa Tuomas Grönman painottaa ajattelunhallinnan, motivaation ja itseluottamuksen itsesäätelytaitoja sekä ihmisen kokonaisvaltaista kohtaamista.

Tutustumme myös Jytyn sihteeri-, toimisto-  ja hallintotyön ammattialatoimintaan sekä pohdimme sen kehitämmistä pienryhmissä työskennellen.

Reidar Wasenius tarjoilee Aivobiccia aamun avaukseksi! Esityksessä yhdistyvät kiehtovalla tavalla hänen osaamisensa tietotekniikan, medioiden ja psykologian alueilla.

Valitse  suosikkisi kahdesta teema ohjelmasta:

Hallinnon sihteereille: Case paperiton Vantaa kehittämällä, uudistamalla ja sähköistämällä Jaana Immonen, Vantaan kaupungin kirjaamon palveluesimies

Osastonsihteereille:  Potilaan tietoturva ja potilasasiakirjojen käsittely lain muuttuessa 2018  Irma Pahlman Varatuomari, oik. tri, MBA

Loppuhuipennuksena tutustumme vielä Satu Silvon johdolla  Toimiva työyhteisö-koulutukseen – josta saamme työkaluja arjen ristiriitatilanteiden rakentavaan ratkaisuun ja omaan jaksamiseen.

Kustannukset
• Matkat ja kurssipaketti täysihoidolla 2 hengen huoneessa 190 €,
• yhden hengen huoneen lisä 62 €.
• Kurssipaketti ilman majoitusta sisältäen ohjelman ja ruokailut 110 €.

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan kts. liiton matkustusohje.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Alle 12-vuotiaiden lasten vanhemmat voivat hakea lastenhoitoavustusta. Lisätietoja ja ohjeet tämän linkin takaa.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi  Pia Kiviniemi on talvilomalla ja paikalla 2.5, siihen saakka lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 040 551 2130 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Tästä Jässärin kautta, ilmoittautumislomakkeella joko sähköpostitse koulutus@jytyliitto.fi  tai postitse: Jyty / koulutus, Asemamiehenkatu 4, 00520 Helsinki