Sihteeri- ja hallintotyön ammatilliset opintopäivät

6.-7.10.2018
Scandic hotelli Aulanko Hämeenlinna
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 9.9.2018
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö

Oman alan opintopäivät tarjoavat erinomaisen tilaisuuden uusien tietojen ja näkökulmien saamiseen, ideoiden kehittelyyn ja testaamisen sekä kokemusten ja hyvien käytäntöjen vaihtoon. Pääset syventymään tehtäväsi ytimeen ja oman työroolisi kehittämiseen.

Työelämä vaatii erikoistumista ja kohtelee armottomasti paikallaan pysyviä. Tulevaisuuden sihteerit ja hallintotyön ammattilaiset ovat moniosaajia, asiantuntijoita, taitavia pelinrakentajia ja viestijöitä. Jytyn opintopäivät tiivistää tulevaisuuden työn kannalta kaikista tarpeellisimmat teemat kahteen tehokkaaseen päivään!

Sihteerin työhön kuuluu uuden tiedon ja muutoksen omaksumista, hallintaa ja soveltamista sekä yhteistyötä eri tahojen kanssa. Koska työ vaatii hyvää koordinointikykyä, stressinsietoa, oma-aloitteisuutta sekä tieto- ja viestintätekniikan hallintaa niin koulutuksessamme keskitymme juuri sihteeri ja hallintotyön ammattilaisten työhön, hyvinvointiin sekä ajankohtaisiin asioihin. Rinnakkaisohjelmat terveydenhuollon

Opintopäivät tarjoavat tilaisuuden kuulla ja keskustella työelämän ajankohtaisista asioista sekä omaan työhön liittyvistä hyvistä käytännöistä kollegoiden kanssa. Ohjelman löydät lähempänä tapahtumaa Jytyn nettisivuilta

Tervetuloa oppimaan valovoimaisilta puhujilta ja huippukouluttajilta!

Osallistumisoikeus ja vahvistus paikasta

Opintopäivät ovat suunnattu kaikille Jytyn sihteeri ja hallintotyöntehtävissä toimiville jsäenille. Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei Jytyn jäseniä, mutta tällöin osallistumismaksu on 100€ korkeampi.

Ohjelma julkaistaan tässä lähempänä tapahtumaa

Kustannukset

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan kts. liiton matkustusohje.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Alle 12-vuotiaiden lasten vanhemmat voivat hakea lastenhoitoavustusta. Lisätietoja ja ohjeet tämän linkin takaa.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 040 551 2130 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset