STTK / Jyty-työsuojeluseminaari

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 19.9.2018
Koulutuksen tyyppi: Yhteistoiminta ja työsuojelukoulutus

Kurssin sisältö

Seminaarin ensimmäinen päivä on yhteistä ohjelmaa STTK:sten liittojen kesken. Toinen päivä on Jytyn oma ohjelmaa Jytyläisille henkilöstön edustajille.

Huom: Jytyn oman päivän (31.10) ohjelma  ja majoitus on Radisson Blue Royalissa, ei Hotel Presidentissä kuten markkinointikirjeessä oli.

• ​​

Osallistumisoikeus

Koulutukseen ovat oikeutettuja osallistumaan yhteistoimintaelimen jäsenet ja varajäsenet, pääluottamusmies, luottamusmies, työsuojeluvaltuutettu sekä varavaltuutettu, työsuojeluasiamies tai vastaavassa asemassa oleva sekä  työsuojelutoimikunnan jäsen ja varajäsen. Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen  saattaa hieman poiketa yksityisellä,  kirkon ja AVAINTES aloilla. Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Kustannukset

Liitto maksaa palkalliseen koulutuksen oikeutettujen kurssipaketin ja matkat.  Matkat maksetaan  Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava kurssisihteerin kanssa.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautuminen