Nuorisotyön ammatilliset opintopäivät

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 10.9.2017
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö

Tutustu huippumielenkiintoiseen ja -hyödylliseen ohjelmaan.

Osallistumisoikeus

Nuorisotyön tehtävissä toimivat Jytyn jäsenet

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä, Tällöin osallistumismaksu on 100 € korkeampi.

Kustannukset

Kurssipaketin hinta 182 € sisältäen majoituksen 2-hengen huoneessa, ohjelmaan merkityt kaikki ruokailut, välitarjoilut ja ohjelman.

Yhden hengen huoneen lisämaksu on 50 €.

Kurssipaketin hinta 92 € ilman majoitusta ja iltaruokailua.

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Mikäli osanottaja joutuisi lähtemään kotoaan lauantai aamuna ennen klo 5.00 pitkän matkan tai huonojen kulkuyhteyksien vuoksi, Jyty kustantaa tällöin edellisen yön yöpymisen Helsingissä.

Alle 12-vuotiaiden lasten vanhemmat voivat hakea lastenhoitoavustusta. Lisätietoja ja ohjeet tämän linkin takaa.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Tästä Jässärin kautta, ilmoittautumislomakkeella joko sähköpostitse koulutus@jytyliitto.fi  tai postitse: Jyty / koulutus, Asemamiehenkatu 4, 00520 Helsinki

Koulutuksessa on vielä tilaa. Jässärin kautta ilmoittatuminen ei enää onnistu, mutta ilmoittautumislomakkeella voi ilmoittautua.