Luottamusmiesten neuvottelupäivä

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 4.1.2018
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssin sisältö on suunnattu kunta-alalla työskenteleville.

Kurssi ei ole neuvoteltu palkalliseksi yksityisen ja AVAINTES alojen henkilöstön edustajille. Liitto maksaa kyseisten alojen henkilöstön edustajien kurssikustannukset, joten halutessaan he voivat osallistua neuvottelupäiville, mikäli työnantaja myöntää vapaata.

Kurssi on suunnattu Itä-Suomen alueen eteläosassa toimiville luottamusmiehille. Yksipäiväiset neuvottelupäivät järjestetään siten, että luottamusmiesten toivotaan osallistuvan kotipaikkaansa lähimmälle kurssipaikkakunnalle. Mikäli matkoissa ei ole merkittäviä eroja yksipäiväisten neuvottelupäivien välillä, luottamusmies voi valita itselleen sopivimman paikkakunnan.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava aluetoimiston kanssa.

Lisätietoja

Itä-Suomen aluetoimisto, järjestöasiamies Sanna Mäkelä, puhelin 050 413 1521 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Jässärin kautta tai ilmoittautumislomakkeella, järjestöasiamies Sanna Mäkelä, sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi